icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو زمان اعلام قیمت خودرو مشخص شد

زمان اعلام قیمت خودرو مشخص شد

دبیر انجمن صنایع همگن قطعه‌سازان کشور می‌گوید: قیمت خودروهای کارخانه‌ای بنابر ارزبری، نوع مواد ساخت و تغییر نهادهای تولید عددهای مختلفی برایشان در نظر گرفته شده که ما صلاحیت نداریم میزان تغییر قیمت‌ها را اعلام کنیم و این خودروسازان هستند که موظفند میزان تغییر قیمت خودروها را اعلام کنند.

دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-دبیر انجمن صنایع همگن قطعه‌سازان کشور در پاسخ به این پرسش که افزایش قیمت خودروهای کارخانه‌ای چه زمانی اعلام خواهد شد؟ گفت: برای قیمت‌گذاری دستوری خودروسازان کشمکش‌هایی بین سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان، شورای رقابت و شورای قیمت‌گذاری وجود دارد؛ این در حالی است که ما با قیمت‌گذاری دستوری خودروها مخالفیم و این موضوع را اقدامی غلط می‌دانیم.

آرش محبی‌نژاد افزود: طبق آخرین اطلاعات ظرف دو هفته آینده قیمت خودروهای کارخانه‌ای مشخص می‌شود. البته افزایش قیمت خودروها بنا بر وضعیت تولیدشان متفاوت است.

او اظهار کرد: یعنی قیمت خودروهای کارخانه‌ای بنابر ارزبری، نوع مواد ساخت و تغییر نهاده‌های تولید عددهای مختلفی برایشان در نظر گرفته شده که ما صلاحیت نداریم میزان تغییر قیمت‌ها را اعلام کنیم و این خودروسازان هستند که موظفند میزان تغییر قیمت خودروها را اعلام کنند.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب