icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو سریعترین خودرو در دبی رونمایی شد+عکس

سریعترین خودرو در دبی رونمایی شد+عکس

خودرو سیکس‌تین احتمالا سریع‌ترین متحرک در دوبی است و براساس ادعاهای شرکت سازنده سه نسخه از این خودرو وجود دارد که هر سه آنها از هر ابرخودروی دیگری در جهان سریع‌تر و قدرتمندتر است.

چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- غرفه "دویل" در نمایشگاه خودرویی دوبی ۲۰۱۷ بسیار تاثیربرانگیز ظاهر شده است. نمایشگاه امسال به دلیل وجود یک خودروی های‌‌-‌پرفورمنس فوق‌العاده در غرفه فوق با نام "سیکس‌تین" معروف شده است. سیکس‌تین در سال‌های قبل بارها در معرض دید عموم قرار گرفت. این خودرو در هنگام معرفی ادعای رقابت با ابراسپورت‌هایی مانند کوئنیگزگ یا پاگانی را مطرح کرد، اما در طول چند سال گذشته مرتب ارتقاء یافت و توسعه پیدا کرد.

خودروی 5000 اسب‌بخاری امارات سریعترین متحرک زمینی دوبی

این خودرو احتمالا سریع‌ترین متحرک در دوبی است و براساس ادعاهای شرکت سازنده سه نسخه از این خودرو وجود دارد که  هر سه آنها  از هر ابرخودروی دیگری در جهان سریع‌تر و قدرتمندتر است.

سطح پایه این خودرو با یک موتور V۸ حدود ۲۰۰۰ اسب بخار قدرت دارد. مدل دیگر از این خودرو نیز با تنظیمات V۸ خروجی معادل ۳۰۰۰ اسب‌بخار از خود ارائه می‌دهد. اما اگر این میزان قدرت با طراحی‌های ویژه برایتان کافی نیست باید شما را با نسخه ۵۰۰۰ اسب‌بخاری از این خودرو آشنا کنیم. مدلی که تمامی توجهات در این نمایشگاه خودرویی را به سمت خود جلب کرده است. موتور کوادتوربو، ۱۲.۳ لیتری و V۱۶  این خودرو باعث خروجی ۵۰۰۰ اسب‌بخاری در این ابراتومبیل می‌شود.

این اعداد در دویل سیکس‌تین به معنای حرکت با بیشینه سرعت ۵۰۰ کیلومتر بر ساعت است.

خودروی 5000 اسب‌بخاری امارات سریعترین متحرک زمینی دوبی

فضای درونی خودرو هنوز هم تحت توسعه قرار دارد و براساس پیش‌فرض‌ها ساده، مفهومی و آینده‌نگرانه تعبیه خواهد شد و ترکیب آن را خوشایند خواهید یافت. کابین نیز کاملا فضادار و بزرگ طراحی شده که برای چنین خودرویی شگفت‌آور است.

این خودروکه ساخت امارات محسوب می‌شود و بسیاری از قسمت‌های آن با همکاری شرکت‌های بزرگ ایتالیا و آلمانی ساخته شده قرار است رقیب اصلی بوگاتی شیرون و خودروهای دیگر این کلاس باشد.

همچنین در این غرفه شاهد یک مدل دیگر با نام دویل ۶۰ هستیم که یک آفرودر ۶ چرخ با یک موتور ۶.۷ لیتری دیزلی و توربو است که با گشتاور ۱۰۰۰ نیوتن‌متر ۷۲۰ اسب‌بخار قدرت دارد. این خودرو قطعا زیباترین آفرودر جهان نخواهد بود اما احتمالا به خوبی از پس خودروهای خشک و سرد برمی‌آید.

انتهای خبر

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب