icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو سریعرتین خودروی هاچ بک جهان را بشانسیم

سریعرتین خودروی هاچ بک جهان را بشانسیم

نمونه اسپرت کارخانه‌ای رنو کلیو با عنوان RS ۲۲۰ Trophy توانست رکورد پیست نوربرگرینگ را بشکند و به‌این‌ترتیب عنوان سریع‌ترین خودروی هاچ بک استاندارد جهان را از آن خود کرد.

دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: نمونه اسپرت کارخانه‌ای رنو کلیو با عنوان RS ۲۲۰ Trophy توانست رکورد پیست نوربرگرینگ را بشکند و به‌این‌ترتیب عنوان سریع‌ترین خودروی هاچ بک استاندارد جهان را از آن خود کرد.

 

 

رنو کلیو RS ۲۲۰ Trophy

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو " در جریان رکوردگیری از خودروی رنو کلیو RS 220 Trophy در پیست مشهور نوربرگرینگ آلمان، این خودرو توانست مسیر پیست را در مدت زمان 8 دقیقه و 23 ثانیه طی کند و به‌این‌ترتیب عنوان سریع‌ترین خودروی هاچ بک تست شده در این پیست را به دست آورد.

 

رنو کلیو RS ۲۲۰ Trophy

 

رنو کلیو RS ۲۲۰ Trophy

با به دست آوردن این رکود، کلیو RS 220 Trophy نه‌تنها از هاچ بک‌ها، که از بسیاری از خودروهای اسپرت تست شده در این پیست نیز سریع‌تر بوده است که در میان آن‌ها می‌توان به آئودی RS4، استون مارتین DB7 و ب ام و X6 اشاره کرد.
با قدرت 220 اسب بخار، این نمونه خاص و اسپرت از کلیو دست‌پرورده بخش اسپرت شرکت رنو است و در طراحی آن تلاش شده ضمن حفظ خصوصیات یک خودروی هاچ بک شهری، توان و خصوصیات اسپرت نیز تزریق شود و به‌این‌ترتیب این خودرو مجهز به قفل دیفرانسیل و سیستم تعلیق اسپرت است، عواملی که تاثیر زیادی در موفقت کلیو در پیست داشته است.

رنو کلیو RS ۲۲۰ Trophy

کلیو RS 220 Trophy با این رکورد تاج پادشاهی سریع‌ترین هاچ بک را از آن خود کرده است و بالاتر از رقبایی همچون مینی، اپل کورسا و آئودی S1 ایستاده است.

جهت کسب اطلاع از محصولات رنو فرانسه در ایران می‌توانید به وبسایت نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران مراجعه کنید.

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

کانال تلگرام

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب