icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو سهم بیشتر مدیران خودرو از بازار در صورت آزاد شدن واردات خودرو

مدیر عامل مدیران خودرو اظهار کرد:

سهم بیشتر مدیران خودرو از بازار در صورت آزاد شدن واردات خودرو

در حاشیه رونمایی از فونیکس آریزو 6 مدیر عامل مدیران خودرو اظهار کرد با توجه به نکات مثبت شرکت زیر مجموعه اش ،در صورت آزاد شدن واردات خودرو این شرکت به دنبال سهم بیشتری از بازار ایران است.

شنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"این روزها همه منتظر اعلام آیین نامه واردات خودرو هستند تا به نوعی تکلیف بازار مشخص شود.همین دغدغه موجب شد در نشست خبری مدیران خودرو در حاشیه رونمایی از جدیدترین محصول این شرکت ،یکی از خبرنگاران سئوالی در خصوص آزاد شدن واردات خودرو و وضعیت مدیران خودرو در این صورت را مطرح نماید.اما جواب مدیر عامل این خودروساز در نوع خود جالب توجه بود.

آقای جک لی مدیرعامل شرکت مدیر خودرو در پاسخ اظهار داشت ما با تکیه بر نقاط مثبت خود که کم هم نیستند نگران این موضوع نیستم و علاوه بر آن به در صورت باز شدن واردات خودرو با چالش جدیدی روبرو خواهیم شد و نهایتا بدنبال سهم بیشتری از بازار هستیم.

وی گفت ما یکی از خودروسازانی هستیم که شبکه گسترده نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش ما برهمگان روشن است و مشتریان ما در هر کجای ایران براحتی به خدمات ما دسترسی دارند لذا این نکته مثبت می تواند ما را بر دیگر رقبا برتر نمایند.

ایشان ادامه داد :علاوه بر این محصولات ما دارای کیفیت بالا و امکانات فروانی هستند بطوریکه از تمامی جوانب محصولات ما با نمونه وارداتی احتمالی برابری می کند لذا ما به خود و محصولاتمان اطمینان داریم و نگران آزاد شدن واردات خودرو نیستیم.

آقای جک لی در پایان اشاره داشت که با تکیه بر تمامی موارد بالا در صورت آزاد شدن واردات خودرو با چالش جدیدی روبرو خواهیم شد و مطمئنا آن را با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت و قطعا سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص خواهیم داد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب