icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو نگاهی اجمالی بر کیا سورنتوی جدید

نگاهی اجمالی بر کیا سورنتوی جدید

اولین تصاویر و جزئیات کیا سورنتو SUV جدید این هفته پیش از آغاز رونمایی در نمایشگاه موتور پاریس اعلام شد.

پنجشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۳ 0 comments

متن کامل خبر :

 Sorento

  • از مدل فعلی بزرگ تر و ارتفاع آن کمتر است
  • فاصله ی بین محور جلو وعقب برای فضای داخلی بیشتر افزایش یافته است
  • در بهار آینده در انگلستان رونمایی خواهد شد

اولین تصاویر و جزئیات کیا سورنتو SUV جدید این هفته پیش از آغاز رونمایی در نمایشگاه موتور پاریس اعلام شد.بزرگتر,کوتاهتر و عریض تر از مدل قبلی خود میباشد,همچنین طراحی آن نیز کمی تغییر یافته و شامل تکنولوژی های جدیدی است.

 سورنتو جدید

سورنتو جدید توسط شرکت کیا به خاطر طراحی جلوی خودرو"پنجره ی ببر"نام گرفت و شیب و شکل تپه ای آن نسبت به مدل قبلی اش بیشتر است.چراغ های جلویی,به هر حال,برآمده نیستند و شکل تو رفته دارند.چراغ های مخصوص روز در یک قاب کروم کنار سپر جلویی قرار گرفته اند همچنین فاصله بین محور های جلو و عقب بیشتر,سقف کوتاهتر و بدنه ی بزرگتری نسبت به سورنتوی فعلی میباشد.بر همین اساس شرکت کیا ظاهر آن را شفاف و صیقلی می نامد.

کیا،قول فضای درونی بیشتری برای مدل جدید داده است و این افزایش فضا به لطف افزایش 80 میلیمتری فاصله ی بین محور های عقب و جلو میباشد . شرکت همچنین قول افزایش امنیت و تکنولوژی های راحت تر و بهتری نسبت به مدل فعلی را داده است.

 سورنتو new

در مورد قیمت یا جزئیات بیشتر هیچ اعلان رسمی وجود ندارد اما ما انتظار موتورهای دیزلی در محدود ه ی 2.2 لیتر داریم.به خاطر تغییراتش نسبت به مدل فعلی قیمت آن در محدوده 27000 تا 37000 یورو انتظار می رود همچنین جزو اولین مدل های این خودرو در بهار آینده در انگلستان خواهد بود.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب