icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو سکوت اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در مقابل تخلفات

سکوت اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در مقابل تخلفات

اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل به عنوان متولی امر ساماندهی صنف نمایشگاه داران در خصوص مقابله با سد معابر نمایشگاه داران همکاری مناسبی را با شرکت ساماندهی معابر شهری، پلیس ناجا، پلیس راهبر نداشته به طوری که در چندین جلسه گذشته اتحادیه یا شرکت نکرده و یا صرفا به حضور یک نماینده اکتفا کرده است.

سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- یکی از مشکلاتی که در حوزه نمایشگاه داران اتومبیل وجود دارد، ایجاد سد معبر و مزاحمت برای عابرین پیاده است. به طور مشخص زمانی که شما در خیابان بهشتی حرکت می کنید به وضوح می بینید که تمامی نمایشگاه داران اتومبیل واقع در این خیابان یا خودروهای خود را در پیاده رو پارک کرده اند و یا در مقابل نمایشگاه در کنار خیابان. همین امر باعث شده علاوه بر ایجاد مزاحمت برای عابرین پیاده، احتمال بروز تصادف عابرین با خودرو، به ترافیک این منطقه بیفزاید. متاسفانه این یک نمونه از بی قانونی نمایشگاه داران اتومبیل است که علاوه بر پیگیری های مکرر شرکت ساماندهی معابر شهری ولی همچنان شاهد رفتار غیرقانونی این نمایشگاه داران هستیم. این در حالی است که برخی از این نمایشگاه داران مجوز لازم را ندارند و مشخص نیست که چگونه بدون مجوز در حال فعالیت هستند. 

طبق بررسی های صورت گرفته خبرنگار پردیس خودرو، یکی از نهادهایی که در این زمینه مسئول است، اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل است که با نهادهای دیگر از جمله شرکت ساماندهی معابر شهری، پلیس ناجا، پلیس راهبر همکاری مناسبی نداشته به طوری که حتی در چندین جلسه گذشته که در خصوص حل این موضوع برگزار شده، اتحادیه یا شرکت نکرده و یا صرفا به حضور یک نماینده اکتفا کرده است.

مسئله سد معابر نمایشگاه داران خودرو هر از گاهی برخورد ضربتی و کوتاه مدت با آن صورت می گیرد ولی هنوز به نتیجه نرسیده و این مشکل برای مردم مشکل ساز است. قطعا رتبه بندی نمایشگاه داران و اعلام نمایشگاه داران متخلف و بدون مجوز و ساماندهی این صنف از جمله وظایف اصلی اتحادیه نمایشگاه داران خودرو است که تاکنون اقدام موثری در این زمینه صورت نگرفته است. 

انتهای خبر

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب