icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ویژگی ها و قیمت سیتروئن C4 پیکاسو 2015

ویژگی ها و قیمت سیتروئن C4 پیکاسو 2015

به گزارش "پردیس خودرو" قیمت سیتروئن C4 پیکاسو 2015 همراه با آپشن های خاص خود 40990 دلار میباشد.

شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ 0 comments

متن کامل خبر :

 

به گزارش "پردیس خودرو" قیمت سیتروئن C4 پیکاسو 2015 همراه با آپشن های خاص خود 40990 دلار میباشد.

سیتروئن C4 پیکاسو 2015 یک هاچبک با 5 صندلی میباشد,پیکاسو C4  به گروه مدل بزرگتر گراند C4 پیکاسو در محدوده ی خودروهای سواری سیتروئن میپیوندد.

این مدل جدید 172 میلی متر کوچک تر از گراند C4 پیکاسو میباشد,همچنین دارای 55 میلی متر فاصله ی کمتر بین محور چرخ ها و 24 میلی متر ارتفاع کمتر میباشد.

جدیدترین مدل سیتروئن حرفی برای گفتن در رقابت با هم نوعانش مانند سری اکتیو تورر BMW و مرسدس بنز کلاس B میباشد که این مدل ها هم هاچبک با 5 صندلی میباشند.

نیروی این خودرو را یک موتور بنزینی 4 سیلندره ی توربوشارژ 1.6 لیتری تامین میکند که 121 کیلووات نیرو و 240Nm نیروی گشتاور تولید میکند(آلودگی کمی نیز تولید میکند),این موتور سازگار با همه ی انواع جعبه دنده های خودکار 6 حالته به همراه تغییر دهنده ی پدال میباشد.

 

شتاب 0 تا 100 خودرو 9.3 ثانیه است و ویژگی تکنولوژی خاموش/روشن موتور برای کمک به صرفه جویی در مصرف سوخت باعث میشود مصرف سوخت این خودرو 5.6 لیتر در 100 کیلومتر باشد.

ویژگی های بیرونی خودرو شامل یک دوربین دید 360 درجه ی واضح و وجود 6 پنجره در طراحی شیبدار خودرو میباشد.

یک پنجره ی چشم انداز بر روی سقف به همراه آفتابگیر برقی به صورت استاندارد در خودرو قرار گرفته اند,و همچنین چرخ های آلیاژی 17 اینچی و آینه های بغل برقی که تاشو هم هستند نیز از استاندارد های خودرو میباشد.

سیتروئن میگوید که پیکاسوی کوچک نه یک شاسی بلند,نه سواری و نه MPV میباشد بلکه با توجه به طراحی آن انتظار میرود یک خودروی خانواده باشد.

مزایای این شکل بدنه را میتوان در داخل خودرو مشاهده کرد,پیکاسو C4 دارای اتاق جادار و هواگیر با 16 قطعه (در کل 40 لیتر)و یک بخش 537 لیتری برای فضای صندوق عقب که در پشت صندلی های عقب قرار گرفته است میباشد و در کل با قرار دادن همه ی اینها در کنار هم این خودرو هنگام تا شدن صندلی های عقب دارای 1851 لیتر فضا میباشد.

 

یک نمایشگر 12 اینچی در بالای یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی قرار دارد که این نمایشگر ها قدرت کنترل اکثر آپشن های درون اتاق را دارا میباشند.

دیگر خصوصیات خودرو عبارتند از مسیریاب ماهواره ای,سیستم کمک کننده به پارک خودرو,کنترل آب و هوای دو حالته,ورود به خودرو و استارت بدون کلید,فرمان دارای قاب چرم, DAB به علاوه ی رادیوی دیجیتالی و ترمز دستی الکترونیکی.

با اینکه پیکاسو C4 فقط دارای یک مدل است – به صورت انحصاری – محدوده ای از آپشن ها برای خریداران وجود دارد که میتوانند از بین آنها انتخاب کنند.

یک بسته ی کمک کننده به رانندگی 2000 دلاری شامل اخطار خارج شدن از لاین,چراغ های هشدار خودکار,کنترل سرعت فعال و اخطار هنگام خطر تصادف میباشد,همچنین میتوانید صندلی ها را با یک بسته ی چرمی 2500 دلاری یا بسته ی تمام چرم 5000 دلاری سفارشی کنید .

 

مدیر بخش عمومی سیتروئن جان استارتاری اظهار داشته است که"پیکاسو C4 در هنگام رشد این بخش کمپانی تولید شده است,ولی با این حال از لحاظ ویژگی های رانندگی و راحتی,گارانتی,خدمات و پشتیبانی بسیار قوی و کامل و شامل میباشد".

"این خودرو قرار است هر چزی را که یک خانواده به آنها نیاز دارند را به عنوان وسایل استاندارد ارائه دهد – ما معتقدیم که این خودرو توجه و علاقه ی بسیاری از خریداران را که به دنبال خودروی خانواده ی مدرن هستند را به خود جلب میکند و وقتی یک نگاه گذرا با داخل این خودرو بیاندازید متوجه میشوید که زندگی درون آن بسیار لذت بخش خواهد بود".

سیتروئن پیکاسو C4 2015 اکنون در دسترس است و همراه با گارانتی 6 ساله به همراه خدمات جاده ای 6 ساله و خدمات سرویس خودرو خواهد بود.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب