icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو شاهکار جدید بوگاتی به زودی روانه بازار خواهد شد

شاهکار جدید بوگاتی به زودی روانه بازار خواهد شد

بوگاتی توانست خودرویی تولید کند از وضعیت سکون به سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت رسیده و سپس متوقف شود. تمامی این اتفاقات هیجان انگیز تنها در ۴۱ ثانیه و ۹۶ صدم ثانیه روی داد.

چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- تازه ترین خبرسازی بوگاتی و جانشین ویرون یعنی شیرون به شدت مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است زیرا این خودرو توانست از وضعیت سکون به سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت رسیده و سپس متوقف شود. تمامی این اتفاقات هیجان انگیز تنها در ۴۱ ثانیه و ۹۶ صدم ثانیه روی داد.

در این آزمون دیدنی، پابلو مونتایا پشت فرمان یک دستگاه شیرونی نشسته بود که هیچ دست کاری خاصی بر روی آن صورت نگرفته بود و در حقیقت مدل استاندارد یک شیرون را هدایت می کرد. این آزمایش از ابتدا تا انتها در مسافتی به طول ۳۱۱۲ متر انجام شد.

هیجان انگیزترین بخش این آزمایش مربوط به رسیدن به سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت بود که تنها در ۳۲.۶ ثانیه روی داد.

شیرونی که در این آزمایش به کار گرفته شد تنها در ۹.۳ ثانیه از سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت به حالت توقف کاهش سرعت داد و برای رسیدن به این وضعیت (سکون) تنها ۴۹۱ متر مسافت طی کرد.

بوگاتی شیرون به ترمزهای پیشرفته سرامیکی مجهز است که امکان چنین هنرنمایی را به پابلو مونتایا داده است.

رئیس بوگاتی در این خصوص گفت: بوگاتی نخستین برند خودروسازی است که نه تنها مدت زمان رسیدن یک خودرو از حالت سکون به ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت را محاسبه می کند بلکه بازگشت به وضعیت سکون را هم اندازه گیری کرده است. این روند با استفاده از تجهیزات پیشرفته رایانه انجام می گیرد.

وی ادامه داد: ما این کار را در دنیای واقعی انجام می دهیم و به نظریه ها اکتفا نمی کنیم.

شیرونی که در این آزمون مورد استفاده قرار گرفت در نمایشگاه خودروی فرانکفورت به نمایش گذاشته خواهد شد.

برچسب ها:

بوگاتی
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب