icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو شبیه ساز مهیج رانندگی

شبیه ساز مهیج رانندگی

شبیه‌سازهای رانندگی رالی امروزی یک محیط نسبتاً واقعی را به تصویر می‌کشند اما تقریباً هیچ‌کدام از آن‌ها بدون جک‌های هیدرولیکی وضعیت حرکتی مناسبی ندارند.

چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: شبیه‌سازهای رانندگی رالی امروزی یک محیط نسبتاً واقعی را به تصویر می‌کشند اما تقریباً هیچ‌کدام از آن‌ها بدون جک‌های هیدرولیکی وضعیت حرکتی مناسبی ندارند.

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" شبیه‌سازهای رانندگی رالی امروزی یک محیط نسبتاً واقعی را به تصویر می‌کشند اما تقریباً هیچ‌کدام از آن‌ها بدون جک‌های هیدرولیکی وضعیت حرکتی مناسبی ندارند. پژوهشگران اخیراً راه جدیدی برای شبیه‌سازی حرکتی ابداع کردند، این سیستم جدید که با کابل کار می‌کند شاید حتی نتیجه‌ی بهتری هم در پی داشته باشد. همکاری دو شرکت فرانهوفر IPA و توبینگن مکس پلانک در یک پروژه زیستی سایبرنتیک، باعث خلق رباتی شبیه‌ساز شد که ربات موازی کابلی نامیده شد. این محصول فناورانه چندی پیش در کنفرانس شبیه‌سازهای رانندگی توبینگن آلمان به نمایش گذاشته شد. اما این دستگاه جدید که همان شبیه‌سازی را انجام می‌دهد چه مزیت‌هایی دارد؟ به نظر می‌رسد که این سیستم با قدرتی ۴۷۰ اسب بخاری نیرویی تا ۱.۵g را شبیه‌سازی می‌کند. این میزان قدرت تولیدی در این دستگاه یک سری هشت‌تایی وینچ را به چرخش درمی‌آورد. وینج ها هم با قرقره کردن کابل‌ها اثرات حرکت را شبیه‌سازی می‌کنند.

جهت دریافت آخرین اخبار  و مطالب  خودرو از طریق تلگرام به کانال اختصاصی پردیس خودرو (https://پردیس خودرو.me/pardiskhodro  ) بپیوندید.

 برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب