icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو شرایط جدید فروش فردا SX5 اعلام شد

شرایط جدید فروش فردا SX5 اعلام شد

با آغاز بهمن ۱۳۹۹، شرکت خودروسازی فردا شرایط پیش فروش جدیدی را برای فردا SX5 اعلام کرد. این شرکت در طرح فروش بهمن ۹۹ خود قیمت کراس اوور جدیدش را به صورت قطعی اعلام کرده است.

چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-در شرایط پیش فروش بهمن ۱۳۹۹ فردا SX5 قیمت مصوب همچنان ۶۲۹ میلیون تومان است و به خاطر طرح فروش نقدی، ۴۰ میلیون تومان تخفیف برای خریداران در نظر گرفته شده است. برای همین قیمت معیار برای مشتریان این خودرو ۵۸۹ میلیون تومان خواهد بود. همچنین سود مشارکت ۱۸ درصد نیز به پیش پرداخت های فردا SX5 اعطا می شود. با توجه به شرایط پیش فروش SX5 ، موعد تحویل خودروهای این سری از ثبت نام خودروسازی فردا ۹۰ روز کاری اعلام شده است. در حال حاضر این سومین بخشنامه پیش فروشی است که طی چند وقت اخیر شرکت خودروسازی فردا برای کراس اوور جدید خود منتشر می کند. به تازگی هم یکی از نمونه های مونتاژی فردا SX5 به دفتر مرکزی این شرکت آمده و مشتریان می توانند پیش از انجام فرایندهای ثبت نام، با توجه به پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا، از این خودرو در محوطه سر باز بازدید نمایند.

فردا SX5 دومین محصول مونتاژی شرکت خودروسازی فردا است که با داخلی سازی ۲۰ درصد به خط تولید این شرکت آمده و در جایگاه یک کراس اوور متوسط قرار می گیرد. این خودرو به پیشرانه ۱٫۶ لیتری ۴A92 میتسوبیشی مجهز است که ۱۲۳ اسب بخار را با گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده اتوماتیک CVT نسل سوم هم توان این پیشرانه را به چرخ های جلوی فردا SX5 می رساند. این جعبه دنده حالت تعویض دنده مصنوعی تیپ ترونیک، حالت برفی و حالت اسپرت را در خود دارد. فرمان کمکی برقی، سانروف، سنسور نور، سنسور باد لاستیک، کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، کامپیوتر سفر، تهویه الکتریکی، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، تریم داخلی چرم، کروز کنترل و… از جمله امکانات فردا SX5 است.

شرایط فروش فردا SX5

 

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب