icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو شرایط جدید فروش ایران خودرو اعلام شد-مهر 97

شرایط جدید فروش ایران خودرو اعلام شد-مهر 97

گروه صنعتی ایران خودرو از شنبه مورخه 28 مهر 97 پیش فروش 8 محصول خود را آغاز خواهد کرد.

چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-بر اساس همین گزارش خودروهایی نظیر وانت آریسان ،پژو 206،رانا،پژو 405،سمند ،سورن ،پژو پارس و دنا با موعد تحویل دی ماه 98 الی فروردین 99 در قالب مشارکت در تولید عرضه خواهد شد.

اما ایران خودرو در ابتکاری جدید نرخ پرداخت سود مشارکت و سود انصراف را برای موعد های مختلف تحویل ،متغیر در نظر گرفته است بطوریکه کسانی که خودرو با موعد تحویل دی و بهمن سال 98 را خریداری نمایند 17 درصد سود مشارکت و 15 درصد سود انصرف را دریافت خواهند کرد. اما ایران خودرو برای پیش فروش های موعد اسفند 98 سود مشارکت 18 درصد و سود انصراف 16 درصد را در نظر گرفته است.

در نهایت مشتریانی که مایل به خرید یکی از محصولات ایران خودرو برای موعد تحویل سال 99 باشند می توانند از 19 درصد سود مشارکت و 17 درصد سود انصرف بهره ببرند.

البته ایران خودرو اینبار برای فروش مشارکتی نوع خودرورا مشخص نموده است ،چرا که مشخص نبودن نام خودرو در طرح های قبلی با انتقاد های گسترده ای روبرو شد.

برای ثبت نام در این مرحله ای پیش فروش مشارکت در تولید ایران خودرو، به حداقل پیش پرداخت ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی نیاز است و حداکثر این میزان ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای خودروی دنا است.
بدیهی است که در این طرح فروش مانند ماه های گذشته، امکان خرید خودرو با هر کد ملی تنها یک دستگاه خواهد بود و مشتریان این دوره نباید قوانینی چون عدم خرید خودروها در ماه های گذشته از سایپا و ایران خودرو، دارای بودن سن بالای ۱۸ سال و… نقض کنند.
طبق این بخشنامه قیمت خودروها بر اساس معیار موعد تحویل با مشتریان محاسبه می شود.

شرایط فروش محصولات ایران خودرو مهر 97

 

اینستاگرام پردیس خودرو  برای اطلاع از جدیدترین اخبار روز خودرو ایران و جهان و همچنین مشاهده ویدئو های جذاب اینستاگرام "یک و دو" را دنبال کنید

 تلگرام پردیس خودروبرای اطلاع از قیمت روز خودرو ،جدیدترین شرایط فروش و اطلاع از اخرین اخبار ما را در تلگرام دنبال نماید.

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب