icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو شرایط فروش سدان K132 از سوی ایران خودرو اعلام شد+جدول

شرایط فروش سدان K132 از سوی ایران خودرو اعلام شد+جدول

ایران خودرو برای نخستین بار شرایط فروش جدیدترین محصول خود با نام موقفت K132 را اعلام کرد.نکته مهم حضور نسخه اتوماتیک این خودرو می باشد که هنوز رونمایی نشده است.پیش ثبت نام این خودرو را از ۱۸ الی ۲۱ تیر ۹۹ به صورت اینترنتی انجام خواهد شد.

سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"ایران خودرو هفته گذشته بصورت رسمی از جدیدترین محصول ملی خود با نام K132 رونمایی کرد. حالا این شرکت بصورت رسمی شرایط پیش فروش این خودرو اعلام کرده است. این شرایط فروش که بصورت مشارکت در تولید است نسخه های گوناگون K132 را شامل می شود که بنا بر جدوال ذیل طی دوره 12 الی 24 ماهه  به دست مشتریان خواهد رسید.

شرایط فروش K132

 

برخلاف هشت خودرو دیگر، برای شرایط پیش فروش K132 سود مشارکتی متفاوت با دیگر خودروها در نظر گرفته شده است. نرخ سود مشارکت شرایط پیش فروش K132 با طولانی شدن موعد تحویل افزایش می‌یابد که در جدول زیر می‌توانید این نرخ‌ها را مشاهده کنید. مطابق اعلام ایران خودرو، سود انصراف نیز سه درصد کمتر از سود مشارکت در نظر گرفته خواهد شد.

 شرایط فروش K132

 متقاضیان خرید محصول جدید ایران خودرو K132 همانند مشتریان دیگر خودروهای این شرکت، از طریق قرعه کشی مشخص خواهند شد و پیش پرداخت تعیین شده را به حساب شرکت واریز خواهند نمود. مبلغ در نظر گرفته شده برای پیش پرداخت خودرو K132 دنده‌ای برابر با 119 میلیون و 900 هزار تومان و مبلغ اعلام شده برای پیش پرداخت K132 اتوماتیک نیز 149 میلیون و 900 هزارتومان اعلام شده است. مطابق اعلام ایران خودرو، طی حداکثر سه روز کاری پس از پایان موعد ثبت نام در شرایط فروش ایران خودرو، عملیات ثبت نام انجام خواهد پذیرفت.

 

 

 

 

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب