icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو شرایط فروش کشنده دافران H7 محصول شایان دیزل اعلام شد

شرایط فروش کشنده دافران H7 محصول شایان دیزل اعلام شد

شایان دیزل که به تازگی به جمع تولید کنندگان کشنده در ایران پیوسته شرایط فروش نخستین محصول خود با نام دافران H7 را اعلام کرد.

دوشنبه ۰۳ شهریور ۱۳۹۹ 1 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-دافران H7» کشنده ۴۸۰ اسب بخاری این خودروساز بخش خصوصی است که به تازگی تولیدش آغاز شده است. این خودرو در بازار چین با نام «چنگ لانگ H7» شناخته می شود و با توجه به سفارشی سازی و تغییرات فنی انجام شده، در بازار ایران با نام «دافران H7» عرضه خواهد شد.

H7 به پیشرانه ۱۲۱۵۵ سی سی ۶ سیلندر مجهز است که ۴۸۰ اسب بخار را با گشتاور ۲۲۳۰ نیوتن متر تولید می کند و قدرت از طریف جعبه دنده نیمه اتوماتیک و هوشمند ZF به محور عقب این کشنده منتقل می شود. از ویژگی های دافران H7 دارا بودن این خودرو به استاندارد آلایندگی یورو ۵، اینتاردر، ریتاردر، سیستم تعلیق بادی، تعلیق اتاق بادی، جک برقی اتاق، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک، کامپیوتر سفر، سیستم پیشگیری از تصادف، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل حرکت در سربالایی، رادار خطی، SOS، شیشه و آینه های برقی، دو تخت خواب، میز نهار خوری و… است.

یکی از ویژگی های دافران H7 که نمونه کامل چنگ لانگ H7 به حساب می آید، حضور اینتاردر و ریتاردر در کنار هم است. همچنین مدیران ارشد این خودروسازی معتقد هستند که H7 تنها خودروی موجود در بازار کشنده های تولیدی با این امکانات و جعبه دنده هوشمند است و اکثر رقبا امکان برابری با این محصول را ندارد.

در حال حاضر قیمت قطعی دافران H7 با احتساب هزینه های شماره گذاری، بیمه و… یک میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان اعلام شده و ۵۰ میلیون تومان هم تخفیف برای طرح فروش نقدی در نظر گرفته شده است.

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

اسماعیل رضازاده 1400/10/10
21:6:23

عالی

آخرین مطالب