icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو فقط با 10 میلیون تومان صاحب خودرو ‏BYD S۶ شوید

فقط با 10 میلیون تومان صاحب خودرو ‏BYD S۶ شوید

مدير بازاريابي كارمانيا: سه طرح براي فروش S6 در نظر گرفته شده كه شامل طرح نقدي با تحويل ٣٠ روزه، است. طرح دوم فروش با پيش پرداخت ٤٩، ٣٠، ١٥ و ١٠ ميليون با تخفيف يك ميليون توماني و طرح سوم با موعد تحويل دي و بهمن ٩٦ خواهد بود كه قيمت قطعي نيست اما سعي داريم قيمت تا پايان سال تغيير نكند.

شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- عليرضا زرين فكر، مدير بازاريابي كارمانيا با اشاره به اينكه در نمايشگاه شيراز سه طرح براي فروش S6 در نظر گرفته شده كه شامل طرح نقدي با تحويل ٣٠ روزه، است، گفت: طرح دوم فروش با پيش پرداخت ٤٩، ٣٠، ١٥ و ١٠ ميليون با تخفيف يك ميليون توماني و طرح سوم با موعد تحويل دي و بهمن ٩٦ خواهد بود كه قيمت قطعي نيست اما سعي داريم قيمت تا پايان سال تغيير نكند.

به گفته وی سود مشاركت ٢٢، ٢٠ و ١٨ درصد و سود انصراف ١٢ درصد است.با توجه به اينكه اين خودرو در بازار جديد است اما با توجه به مقبوليت برند بي واي دي در بازار جا افتاده است.
وي با بيان اينكه پيش فروش خودروي F3 در نمايشگاه خودرو مشهد آغاز خواهد شد، اضافه كرد:قيمت مدل دنده اي به احتمال قوي كمتر از ٥٠ ميليون تومان خواهد بود.
مدير بازاريابي كارمانيا در ادامه با اشاره به اينكه F3، آبان و آذر سال جاري تحويل داده مي شود، تصريح كرد:مصادف با تحويل F3 دنده اي، ثبت نام F3 اتوماتيك با قيمت حدود ٦٠ ميليون تومان آغاز خواهد شد.
انتهای خبر

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب