icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو قرارداد جدید ایدرو با رنو همان قرارداد دهه 80 است/ایدرو باید پاسخگو باشد

عضو ناظر شورای رقابت در گفتگو با پردیس خودرو هشدار داد

قرارداد جدید ایدرو با رنو همان قرارداد دهه 80 است/ایدرو باید پاسخگو باشد

عضو ناظر شورای رقابت با بیان این موضوع که به ایدرو ایراد وارد است، تصریح کرد: چرا با وجود اینکه ایدرو قبلا با رنو قرارداد امضا کرده و در آن قرارداد موفق نبوده، مجددا با همان شرکت قرارداد می بندد.

یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-  ولی ملکی، عضو ناظر شورای رقابت با بیان اینکه من از محتوای کلی قرارداد رنو و ایدرو مطلع هستم، گفت: فارغ از اینکه چه مفادی در یک قرارداد به ویژه با یک کشور یا شرکت خارجی قید می شود، مهم ضمانت اجرایی قرارداد است.

وی در گفتگو با خبرنگار پردیس خودرو با ذکر این مسئله که قرار است شرکت رنو ضمن همکاری با 60 قطعه ساز ایرانی به آنان آموزش نیز بدهد، گفت: این قید خوبی است ولی باید دید در عمل شرکت رنو چه خواهد کرد

عضو ناظر شورای رقابت با تاکید بر این نکته که در قراردادهای خارجی باید حواسمان جمع باشد، خاطر نشان کرد: باید بپذیریم رنو به عنوان یک شرکت خارجی به خاطر منافع ایران این قرارداد را امضا نکرده است بلکه به دنبال منافع خودش است.

وی با بیان این موضوع که به ایدرو ایراد وارد است، تصریح کرد: چرا با وجود اینکه ایدرو قبلا با رنو قرارداد امضا کرده و در آن قرارداد موفق نبوده، مجددا با همان شرکت قرارداد می بندد.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: قرارداد جدید ایدرو با رنو تقریبا مانند همان قرارداد قبلی با رنو در دهه 80 است. لذا جای نگرانی وجود دارد

وی افزود: چون ایدرو یک سازمان دولتی و طرف حساب شرکت رنو است، لذا مجلس حق نظر و دخالت دارد و مجلس باید نظارت کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا گوش شنوایی در ایدرو نسبت به انتقادات و تذکرات مجلس به این قرارداد وجود دارد، گفت: مسئولان ایدرو به ما به گونه ای گفته اند که حرف را می شنوند ولی باید در عمل دید که مسئولان چه می کنند.

انتهای خبر

برچسب ها:

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب