icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو لندروور رکودار فاصله کف از زمین در سال 2015

لندروور رکودار فاصله کف از زمین در سال 2015

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موجود برای آفرود‌، فاصله کف نهایی خودرو با زمین است.

جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موجود برای آفرود‌، فاصله کف نهایی خودرو با زمین است.

 

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" این مسئله برای جلوگیری از برخورد کف خودرو در عبور از روی موانع‌، تپه‌ها و مسیرهای صعب‌العبور بسیار مفید بوده و تمام آفرود‌سواران سعی در افزایش ارتفاع خودرو خود دارند.اما نکته قابل توجه آن است که با افزایش فاصله خودرو از زمین نقطه ثقل خودرو نیز در ارتفاع بالاتری قرار می‌گیرد و باعث کاهش پایداری خودرو در شیب‌های جانبی می‌شود. پس جهت رفع این مشکل و برای مقابله با چپ‌شدن‌های ناخواسته که در خودروهای شاسی‌بلند بسیار رخ می‌دهد‌، نسبت به افزایش عرض خودرو اقدام می‌شود تا افزایش ارتفاع نقطه ثقل جبران شود. در ادامه خودروهای شاسی‌بلند سال 2015 بازار جهانی را از نظر فاصله از زمین معرفی می‌کنیم.

 

جیپ گرند چروکی


در رتبه پنجم این لیست یکی از اعضای خانواده جیب یعنی گرند چروکی است که 27.5‌سانتی‌متر در حالت فابریک  از زمین فاصله دارد. تویوتا با عرضه نسخه pro خودرو 4runner حضور جدید یک خودرو فابریک و آماده برای آفرود را خبر داد که در رتبه چهارم این رده بندی با فاصله 28.1 سانتی‌متری از زمین قرار می‌گیرد.

تویوتا فروچونر پرو

 

لندروور LR4


رتبه سوم مربوط به خانواده لندروور یعنی رنجروور با 29.5 سانتی‌متر فاصله از زمین است که عزم این خودرو برای آفرود را کاملا نشان می‌دهد. رتبه دوم به شاسی‌بلند برتر خانواده مرسدس بنز یعنی GL تعلق دارد که از زمین 30.5 سانتی‌متر فاصله دارد.

مرسدس بنز GL

 

اما رتبه نخست مجددا از خانواده لندرور بوده و LR4 با 31 سانتی‌متر فاصله از زمین تا‌کنون در سال میلادی جاری رکورد‌دار محسوب می‌شود

 

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

کانال تلگرام

برچسب ها:

شاسی بلندآفرود
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب