icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو لوگوی جدید کرمان موتور بصورت رسمی معرفی شد

لوگوی جدید کرمان موتور بصورت رسمی معرفی شد

کرمان موتور در حاشیه رونمایی از جدیدترین محصول خود ،از لوگو جدید خود با ظاهری مدرن و بروز رونمایی کرد.

سه شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-کرمان موتور سالهاست که در صنعت خودرو کشورفعال بوده و فعالیت های مستمر و سازنده این شرکت منجر شده از کرمان موتور بعنوان قطب سوم خودروسازی کشور یاد شود. اما در سالهای اخیر بدلیل تحریم تیراژ این شرکت به شدت کاهش یافته بود که با پیگریی های انجام شده و رفع مشکلات ناشی از تحریم ها مجدد تیراژ این شرکت افزایش یافته و طبق سخنان مدیر عامل این شرکت قرار است تولید کرمان موتور در سال آینده به 200 هزار دستگاه در سال برسد.

لوگوی جدید کرمان موتور

اما مدیران کرمان موتور در راستا پیشرفت های صورت گرفته  و توسعه این شرکت برای تسریع دربین الملی شدن این خودروساز تصمیم گرفته اند که با لوگوی بروز شد محصولات خود را عرضه نمایند. از همین رو در این مراسم از لوگوی جدید خود رونمایی کردند.با دقت به این لوگو همان پرستو همیشگی کرمان موتور را مشاهده خواهید کرد که ظاهری سه بعدی و مدرن به خود گرفته است.

آقای فدایی طراح این لوگو که درس خوانده طراحی خودرو در ایتالیا می باشد درباره مفهوم این لوگو گفت :پرستوی نشان کرمان موتور 30 سال است که با این شرکت اجین شده و من تصمیم گرفتم این پرستو همچنان نشان رسمی کرمان موتور باشد.وی ادامه داد برای این طرح بال پرستو را از بدنه اصلی جدا نمودم تا نماینگر حرکت و پویایی بیشتر باشد. همچنین در لوگوی این شرکت واژه جدید KMC با گرافیک جدید دیده می شود.

شایان ذکر است که KMC J7  جدیدترین محصول کرمان موتور  مزین به این لوگو شده است و محصولات اتی این خودروساز نیز با این لوگو خواهیم دید

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب