icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو لیفان حامی مالی مسابقات المپیک اروپایی

لیفان حامی مالی مسابقات المپیک اروپایی

خودروساز چینی لیفان برای اولین بار در این سطح اسپانسر مسابقات المپیک اروپایی گردیده و این نشان عزم این شرکت برای حضور در بازار های جهانی می باشد.

دوشنبه ۰۸ تیر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو:خودروساز چینی لیفان برای اولین بار در این سطح اسپانسر مسابقات المپیک اروپایی گردیده و این نشان عزم این شرکت برای حضور در بازار های جهانی می باشد.

 

 

 

 

تبلیغات لیفان

 

به  گزارش واحد خبر بین المل "پردیس خودرو" اولین مسابقات المپیک اروپایی در 16 رشته المپیکی و 4 رشته غیر المپیکی در کشور آذربایجان و مشخصا در شهر باکو در برگزاری می باشد. کمپانی لیفان برای اولین بار در این سطح  حامی رسمی این مسابقات شده است. لیفان هشتمین اسپانسر این مسابقات بعد از کوکاکولا، نستله، P&G، تیسوت، مک دونالدز و موتو اعلام شده است. .شرکت ناز بعنوان بزرگترین تولید کننده خودرو در کشور آذربایجان  که مونتاژ کننده محصولات لیفان می باشد مسئول مستقیم هماهنگی  این تبلیغات می باشد.

 

تبلیغات لیفان

لیفان 280 خودروی تولید خود شامل لیفان 720 و لیفان X60 را برای جابجای مسئولین و ورزشکاران در اختیار این مسابقات قرار داده است . 210 خودرو لیفان 720 مختص جایجایی مسئولان دولتی و ورزشکاران بوده و 70 خودروی لیفان X60 مسئول جابجایی تجهیزات و حمل و نقل وسایل ورزشکاران می باشد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب