icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ماجرای ابلاغیه انصراف از سود مشارکت ایران خودرو به کجا رسید

ماجرای ابلاغیه انصراف از سود مشارکت ایران خودرو به کجا رسید

هفته گذشته پیامی از سوی نمایندگی های ایران خودرو مبنی بر انصراف از سود مشارکت و تاخیر در قبال تحویل زود هنگام خودرو برای مشتریان ارسال شد . علی رغم مستندات موجود ایران خودرو این موضوع را تکذیب نمود اما همچنان این پیشنهاد از سوی نمایندگان ایران خودرو به مشتریان ارائه می شود.

یکشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- ایران خودرو در تکذیبه خود عنوان کرده بود که از این موضوع خبر ندارد و این پیامهای ارسال شده را خود سرانه دانست. اما به رغم این تکذیبه ایران خودرو همچنان کاربران پردیس خودرو در تماس های متعدد عنوان کرده اند که نمایندگی های ایران خودرو  در تماس با آنها اعلام کرده اند که در صورت انصراف از سود می توانند خودروی خود را زودتر دریافت نمایند در غیر اینصورت باید تا زمان نامشخص منتظر تحویل خودرو بمانند.

البته پس از تکذیبه ایران خودرو شاهد یک اتفاق جدید هستیم که در هیچ جای دنیا شاهد آن نخواهیم بود. مشتریان خودروهای مذکور نظیر هایماS7 ،پژو پارس دو گانه سوز ،دانگ فنگ H30 کراس و غیره که بصورت قطعی اقدام به پیش خرید نموده اند وقتی با خود شرکت ایران خودرو تماس حاصل می کنند ،متصدیان تلفن عنوان می کنند ایران خودرو این ابلاغیه نداده است و نمایندگی ها خود سرانه اقدام به این کار کرده اند. اما وقتی که به نمایندگی ها ایران خودرو تماس گرفته می شود ،می گویند این ابلاغیه در جریان است و خود شرکت آنها ملزم به این عمل نموده است.حال با این وجود سئوالات زیادی مانند آنچه در ذیل آمده است مطرح خواهد بود.

مگر می شود نمایندگی یک شرکت خودروساز بصورت خود سرانه اقدام به چنین کاری کند که کاملا برخلاف قرار داد منعقد شده با مشتریان است.

  •  آیا ایران خودرو که لقب بزرگترین خودروساز خاورمیانه را به دوش می کشد بر روی نمایندگی های خود اشراف ندارد؟
  • آیا نمایندگی ایران خودرو در عدم پرداخت سود مشارکت ذینفع هستند که اقدام به چنین پیشنهادی نموده اند؟
  • آیا خودرو توسط  نمایندگی این شرکت تولید می گردد که چنین پیشنهاد بی شرمانه ای را برای مشتریان صادر می کنند؟
  • و مهمتر از همه  اگر نمایندگی های ایران خودرو راسا قرار است کاری خلاف قانون و قرار داد منعقد شده را انجام دهد نباید اقدامات قضایی برای پیگیری چنین خلاف مشهودی انجام شود.

ایران خودرو تنها با ارائه یک تکذیبه چند خطی خود را از این قضیه مهم کنار کشیده و مشتریان را آنچنان سر در گم نموده است که برای پیگیری حقوق خود به رسانه ها پناه آورده اند . در چنین شرایطی هم مسئولان این شرکت حاضر به صحبت با رسانه ها مستقل نیستند.در پایان امیدواریم که ایران خودرو هر چه سریعتر و بصورت ملموس به این قضیه ورود نماید و بطور مشخص بیان نماید که آیا این بخشنامه از سوی خود شرکت بوده و یا نمایندگی در حال اجرای عملی خلاف قانون هستند تا با آگاهی کامل مشتریان در دام این کلاهبرداری ها نیافتند.

در ادامه توجه شما را به یکی از تماس های مشتریان ایران خودرو که امروز با نمایندگی های این شرکت انجام شده جلب می کنیم.

برچسب ها:

تحویل خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب