icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو محصولات لوکسژن در ایران رونمایی شد+عکس

محصولات لوکسژن در ایران رونمایی شد+عکس

شرکت آرمان موتور کویر امروز صبح از محصولات لوکسژن در محصل فروشگاه مرکزی این شرکت رونمایی کرد.

شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۶ 1 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" شرکت آرمان موتور کویر طبق وعده قبلی از 4 محصول این شرکت رونمایی کرد.در این مراسم از خودروهای لوکسژن S3،S3 EV ، U7 و M7 رونمایی شد.

لوکسژن S3

فرزین ترکی پور مدیر عامل آرمان موتور کویر در گفتگو با خبر نگار پردیس خودرو احضار داشت اولین محصول این شرکت برای بازار ایران لوکسژن S3 می باشد که با قیمتی کمتر 100 میلیون به بازارا عرضه خواهد شد. ایشان در خصوص زمان تحویل این خودرو افزودند که بلافاصله پس از رفع شدن مشکل ثبتارش عرضه S3 آغاز خواهد شد و دو الی 3 ماه بعد خودروهای به دست مشتریان خواهد رسید.

وی در خصوص محصولات بعدی این شرکت بعد از S3 گفت:بلافاصله پس از عرضه این خودرو ،لوکسژن U6  با قیمتی مابین 130 تا 150 میلیون برای عرضه آماده خواهد شد و قبل از پایان سال جاری به بازار عرضه می گردد .

لوکسژن S3 برقی

 

ایشان در پایان گفت که کلیه محصولات لوکسژن با 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی عرضه می گردند.

لوکسژن S7

در بین محصولات رونمایی شده نسخه برقی S3 و U7 هم به نمایش گذاشته شده بود  که  طبق نظر مسئولان این شرکت S3 برقی بمنظور میزان توانایی های شرکت مادر در این رونمایی حضور داشته و U7 هم قرار است که در سال آینده میلادی با تغییرات گسترده و بصورت نسل جدید توسط شرکت مادررونمایی شود که با توجه آن فعلا نباید منتظر حضور این شاسی بلند لوکس باشیم.

 

 

 

بهتر است بخوانید:

 

نقد و بررسی لوکسژن U6

نقد و بررسی  لوکسژن S3

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

علیه 1396/9/3
15:39:25

ماشینای بدی نیستن ولی طراحیشون یکم ناجور

آخرین مطالب