icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو محصولات مینی در تهران رونمایی و قیمت گذاری شد+فیلم

محصولات مینی در تهران رونمایی و قیمت گذاری شد+فیلم

شرکت پرشیا خودرو در محل شوروم مرکزی خود از 4 مدل مینی رونمایی کرد و قیمت و زمان پیش فروش  این محصول جدید بازار ایران را اعلام کرد.

یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

رونمایی محصولات مینی

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" محصولات مینی در حال حاضر تحت نظارت بی ام و آلمان تولید و عرضه می گردد از همین روپرشیا خودرو بعنوان نماینده محصولات بی ام و از محصولات مینی برای بازار ایران رونمایی کرد. در این مراسم از چهار مدل مینی کوپر S بصورت پنج درب ،مینی کوپر پنج درب ،کانتری من و کلاب من رونمایی کرد.

رونمایی محصولات مینی

کوپر S با یک موتور 2.0 لیتری توربو شارژر با بیشنه قدرت 192 اسب بخار و حداکثر گشتاور 280 نیوتن متر به همراه جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد.این مدل از مینی بصورت 4 چرخ متحرک می باشد.قیمت مینی کوپر S توسط پرشیا خودرو برابر با 400 میلیون تومان اعلام شد.

کوپر 5 درب معمولی هم از یک پیشرانه 1.5 لیتری با حداکثر توان 136 اسب بخار و گشتاور 220 نیوتن متر برای بازار ایران در نظر گرفته شده است قدرت این موتور توسط یک جعبه دنده 6 سرعته به چرخهای جلو منتقل خواهد شد.این مدل از مینی در ایران از قیمتی برابر با 275 میلیون تومان برخودار است.

مینی کانتری من از یک قلب تپنده 2.0 لیتری توربو شارژر دار با حداکثر قدرت 192 اسب بخار و بیشنه گشتاور 280 اسب بخار بهره می برد. قدرت این پیشرانه توسط جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل خواهد شد.قیمت مینی کانتری من برابر با 475 میلیون تومان خواهد بود.

در نهایت هم مینی کلاب من از همان موتور 2.0 لیتری 192 اسب بخاری  با حداکثر گشتاور 280 اسب بخار نیوتن متر بهره خواهد برد که این پیشرانه به منظور انتقال قدرت از یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک بهره خواهد برد. قیمت این مدل از مینی دیفرانسیل جلو برابر با 445 میلیون تومان خواهد بود.

پرشیا خودرو در این مراسم اعلام کرد پیش فروش محصولات مینی از 18 اسفند همزمان با گرامیداشت روز زن و با موعد تحویل 30 روزه آغاز خواهد شد.قابل ذکر است کلیه مدلهای  مدل 2018 بوده و با گارانتی 5 ساله و یا 150 هزار کیلومتر عرضه خواهند شد.

در ادامه این رونمایی پرشیا خودرو عنوان کرد که در فاز اول فقط 150 دستگاه بفروش خواهد رسید اما برنامه این شرکت عرضه 1000 دستگاه در سال است. همچنین در برنامه سال آینده این شرکت حضور مدل کابریولت و کانورتیبل محصولات مینی در سبد محصولات پرشیا  خواهد بود.

در پایان باید متذکر شویم پیش از این پرشیا خودرو عرضه محصولات مینی در مناطق آزاد هم آغاز کرده است که قیمت های انواع مینی در این مناطق 50 درصد قیمت های اعلام شده با پلاک ملی خواهد بود.

 

عکاس:نوید عرضی

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب