icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو مراسم قرعه کشی تیوولی اتوخسرانی به مناسبت روز زن برگزار شد

مراسم قرعه کشی تیوولی اتوخسرانی به مناسبت روز زن برگزار شد

اتو خسروانی بعنوان یکی از نمایندگی بزرگ کشور در مراسمی به مناسبت روز زن یک دستگاه تیوولی را از طریق قرعه کشی به خریداران خودرو از این شرکت اهدا نمود.

جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

مراسم قرعه کشی تیوولی اتوخسرانی

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" روز ولادت حضر ت فاطمه (س) فرصتی مناسبی بود تا اتوخسرانی با اهدای یک دستگاه تیوولی قرمز رنگ از حامیان و مشتریان خود تقدیر و تشکر نماید.در این مراسم باشکوه که با اجرای هنرمندان برجسته کشور در بخش های مختلف برگزار گردید، در انتها برنامه به منظور جذابیت بیشتر و همچنین تقدیر از متشریان و ثبت کنندگان خودرو از این شرکت یک دستگاه خودروی تیوولی به به یک برنده خوش شانس اهدا گردید.

مراسم قرعه کشی تیوولی اتوخسرانی

در حین برگزرای این برنامه آقای علی خسروانی بعنوان مدیر عامل این شرکت از مشتریان این شرکت تشکر ویژه ای کرد و عنوان داشت که در همه حال در کنار شما بودیم و خواهیم بود.وی در ادامه از حضار درخواست کرد که به منظور گردش مالی و همچنین کمک به هم نوعان ،به کسب و کارهای کوچک محله ای بها دهند و برای خرید های جزیی خود سعی نماید از کسبه محل خریداری نمایند چرا که ایشان اعتقاد دارند  این مهم باعث رونق کسبه خواهد شد و از بیکار شدن عده ای جلوگیری به عمل خواهد آورد.

مراسم قرعه کشی تیوولی اتوخسرانی

همچینین ایشان در بخش دیگری از سخنان خود گفت با ثبت نام 20 خودرو در نمایندگی یک شغل جدید ایجاد خواهد شد  که این مهم در اشتغال زایی جوانان سهم عمده ای ایفا خواهد نمود.

اتو خسروانی کار خود را از سال 1351 آغاز نموده و در حال حاضر با داشتن نمایندگی 10 برند برتر داخلی و خارجی از جمله محصولات مینی شرکت پرشیا خودرو بعنوان یکی از بازیگران مهم عرضه خودرودر کشور محسوب می گردد.

در پایان برنامه آقای خسروانی تاکید کرد در سال آینده تعداد بیشتری از مشتریان خود را در مجموعه ای بزرگتر دعوت خواهد نمود و تعداد خودروهای عرضه شده برای قرعه کشی را بیشتر خواهد نمود.

برچسب ها:

اتو خسروانی
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب