icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو مرسدس کلاسC به زودی راهی بازار می شود

مرسدس کلاسC به زودی راهی بازار می شود

آلمانها در تدارك نمايش خودروي جديد مرسدس کلاسC خود در نمايشگاه ديترويت هستند. خودروي جديد مرسدس طي روزهاي گذشته و در جريان آزمون هايش با استتار بسیار کم به نمایش گذارده شده است

سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- آلمانها در تدارك نمايش خودروي جديد مرسدس کلاسC خود در نمايشگاه ديترويت هستند. آنها مي خواهند مرسدس ۲۰۱۸ سری C را با آرایش چراغ های LED Multibeam جدید به نمایش بگذارند. خودروي جديد مرسدس در طي روزهاي گذشته و در جريان آزمون هايش با استتار بسیار کم به نمایش گذارده شده است گويا مديران آلماني اين شركت خودروسازي قصد دارند تا پيش از رونمايي اصلي در نمايشگاه ديترويت كمي از حال و هواي بازار خودرو در مقابله با اين خودرو آگاه شوند.

طبق گزارش هايي كه از اين خودرو منتشر شده است این خودرو دارای دریچه های هوای جدید  C-Class به روز شده و بافر های تجدید شده و چراغ های LED MultiBeam جدید و چراغ های  LED که در روز روشن می شوند،  چرخ های طرح جدید و LED هایی باطرح   C شکل در عقب خودرو است.

به طور کلی،آن گونه که به نظر می رسد شکل بیرونی این مدل بسیار متفاوت از مدل قبلی است. تغییرات قابل توجهی در کابین داخلی خودرو وجود دارد. این شامل یک کنسول به روز شده، اثاثه یا لوازم داخلی جدید و سخت افزار جدید است. انتظار می رود کابین داخلی مشابه مفهوم GLC F-Cell باشد. سری جدید C نیز می تواند جای نیمه مستقل سیستم درایو خلبان مرسدس بنز، به صورت اختیاری با سطوح سخت افزار بالاتر و فیلم محدود باشد.

همانطور که در مورد موتورها مشاهده می کنیم نسخه C 220d به جای موتور دیزلی 2.1 لیتری2.0  OM 654  لیتری جدید جایگزین شده است. موتور توربوشارژ چهار سیلندر بنزینی و 3.0 لیتری V6 بی توربو (C 400) می توانند ادامه پیدا کند. گزینه های جعبه دنده شامل 6 سرعته دستی و G-Tronic  9سرعته اتوماتیک خواهد بود. سیستم 4MATIC چهار چرخ در برخی از نسخه ها موجود است.

انتهای خبر

برچسب ها:

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب