icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو مزدا 3 های تولید شده در گروه بهمن چگونه بفروش می رسد!!

مزدا 3 های تولید شده در گروه بهمن چگونه بفروش می رسد!!

بر اساس آمار تولید و فروش گروه بهمن  که در سایت "کدال" به تازگی بارگزاری شده است ،مشخص می گردد که این شرکت همچنان مشغول تولید سواری محبوب مزدا 3 است.

سه شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- آمار ارائه شده بیانگر این است که گروه بهمن در دی ماه سال جاری به میزان 213 دستگاه مزدا 3 تولید نموده که از این میزان 46 دستگاه را بفروش رسانده است. اما در ماه های اخیر هیچگونه اطلاعیه در خصوص فروش یا پیش فروش این خودروی سواری پرتقاضا توسط بهمن موتور منتشر نشده و مشخص نیست این تعداد فروخته شده از چه طریقی وارد بازار شده است.همچنین با کسر تعداد خودروی فروش رفته مشخص است که این شرکت تعداد قابل توجهی دیگر مزدا 3 را در انبار های خود دارد که بزودی وارد بازار خواهد شد.همچنین این شرکت در ماه گذشته تعداد 88 دستگاه مزدا 3 را تولید کرده که نشان از رشد تولید این خودرو در دی ماه داد. قابل ذکر است که آخرین شرایط فروش مزدا 3 توسط گروه بهمن در مرداد ماه سال جاری اجرا شده بود که موعد تحویل خودرو در این شرایط فروش 30 روز بود که در تاریخ مقرر تحویل مشتریان شد ،لذا برای تولید های آتی مزدا 3 هچیگونه شرایطی جدیدی از سوی این شرکت ارائه نگردیده است.

در حال حاضر نیز با چرخی در وب سایت های خریدوفروش خودرو می توانید گزینه صفر کیلومتر زیادی را برای خرید بیابید که نشان از عرضه این خودرو به بازار دارد. مزدا 3 امروز با قیمت حدود 270 الی 280 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود این در حالی است که گروه بهمن ماهاست هیچ قیمت رسمی برای این خودرو اعلام نکرده است.

البته گروه بهمن  پیش از این تجربه عرضه خودرو بدون اعلام شرایط فروش را در کارنامه خود دارد چرا که تاکنون در خصوص نحوه عرضه 38 دستگاه هاوال H9 وارداتی نیز بیانه ای منتشر نکرده است. این شرکت موفق شده بود 38 دستگاه هاوال H9 را از گمرک ترخیض نماید و ظاهر بدون هیچ ابلاغیه ای خودروهای مذکور به شکلی نامعلوم در بازار بفروش رسانده است.قابل ذکر است بر اساس تصاویر منتشر شده ،گروه بهمن در تابستان سال جاری تعداد 50 دستگاه هاوال H9 را به گمرک بندر عباس وارد نموده بود که 38 دستگاه موجود در بازار جزو همین موارد است.

در ادامه این گزارش گروه بهمن بر روی سایت کدل مشخص است که این خودروساز در دی ماه موفق به تولید 55 دستگاه هاوال H2 و 486 دستگاه بسترن شده که با مقایسه نسبت به ماه گذشته مشخص است تولید هاوال H2 بدلیل مشکلات ناشی از خروج آمریکا از برجام ،کاهش یافته اما تولید بسترن همچنان با رشد مواجه شده است.

در ادامه می توانید آمار تولید و فروش گروه بهمن در دی ماه و همچنین بصورت کلی را مشاهده نمایید.

 

آمار تولید گروه بهمن در دی ماه 97

برچسب ها:

تولید خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب