icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو معاون مهندسی سایپا:‌ آقای معظمی نظرت را عوض کن!

شرکت سایپا پاسخ سازمان گسترش را داد

معاون مهندسی سایپا:‌ آقای معظمی نظرت را عوض کن!

آفتاب سوار: خودروهای جدیدی که سایپا تولید کرده به عنوان یک معیار می تواند نظر آقای معظمی را عوض کند. خودروهای جدید سایپا تماما ایرانی است از طراحی گرفته تا ساخت قطعات و تولید تماما ایرانی است.حتی پلتفرم ها نیز توسط مهندسین ایرانی طراحی شده است.

جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- پرویز آفتاب سوار، معاون مهندسی شرکت سایپا، در نمایشگاه خودرو البرز در گفتگو با پردیس خودرو در خصوص گله مندی تامین کنندگان داخلی قطعات خودرو نسبت به کم توجهی خودروسازان داخلی به تولید داخل گفت: شرکت سایپا در حدود 90درصد از محصولات جدید خود از سازندگان داخلی استفاده کرده است. شاید برای شروع از سازندگان خارجی استفاده شده است ولی در ادامه کار سازندگان داخلی با آنان مشارکت می کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سازندگان داخلی خود به تنهایی نمی توانند تولید کنند و حتما باید به خارجی ها وصل شوند، گفت: ما با سازندگان داخلی که می توانند قطعات مورد نیاز سایپا را با مشخصات فنی و استاندارد لازم، کیفیت مورد نظر و در زمان مشخص تولید کنند، همکاری و مشارکت می کنیم ولی اگر نتواند ما آن را به سازنده خارجی وصل می کنیم.

آفتاب سوار با اشاره به اینکه در حال حاضر کمتر سازنده داخلی به تنهایی با سایپا مشارکت می کند، تصریح کرد: در کنار سازندگان داخلی یک سازنده خارجی وجود دارد تا دانش فنی لازم را به داخلی ها منتقل کند.

آفتاب سوار در خصوص صحبت های اخیر منصور معظمی، معاون وزیر صنعت، که گفته بود خودروسازان داخلی خودروساز نیستند بلکه مونتاژ کار هستند، گفت: من فکر می کنم خودروهای جدیدی که سایپا تولید کرده به عنوان یک معیار می تواند نظر ایشان را عوض کند. خودروهای جدید سایپا تماما ایرانی است از طراحی گرفته تا ساخت قطعات و تولید تماما ایرانی است.حتی پلتفرم ها نیز توسط مهندسین ایرانی طراحی شده است.

معاون مهندسی سایپا نیز با تایید خبر وزیر صنعت در خصوص تولید پراید گفت: طبق استانداردهای جدید، پراید تا پایان سال 97 می توانیم تولید کنیم. سیاست سایپا این است که تولید پراید را با خودروهای مانند ساینا و... عوض کنیم.

انتهای خبر

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب