icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو نخستین شرایط فروش سایپا در سال 99 اعلام شد

نخستین شرایط فروش سایپا در سال 99 اعلام شد

سایپا برای نخستین بار در سال 1399 پیش فروش برخی از محصولات خود شامل تیبا ،کوییک و ساینا را از روز شنبه 6 اردیبهشت آغاز خواهد کرد.

پنجشنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ 2 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-در این طرح فروش کوییک آر، تیبا ۲ (پلاس) آپشنال، ساینا آپشنال، تیبا صندوقدار آپشنال و کوییک دنده ای عرضه می شود. با پرداخت ودیعه اول، سود مشارکت ۱۵ درصد و سود انصراف ۱۲ درصد به مشتریان تعلق می گیرد. سایپا اعلام کرده که تحویل خودروها در هفته چهارم بهمن و اسفند ۱۳۹۹ انجام خواهد شد.

مشتریان می توانند با پیش پرداخت های ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تا ۳۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اقدام به پیش خرید محصولات سایپا نمایند. در طرح پیش فروش سایپا، همچنان ودیعه های اولیه مانند سال ۱۳۹۸ تعیین شده و فعلا معیار محاسباتی ارزش خودرو در این شرکت تغییر نکرده است.

 

شرایط پیش فروش سایپا اردیبهشت 99

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

عصبانی 1399/2/18
10:1:11

خیر از زندگیتون نبینید که اینجوری با زندگی مردم بازی میکنید با هزار بدبختی مشقت یه پس اندازی جمع کردم که یه ماشین آشغالی مثل پراید بخرم حالا ببین قیمتش شده ۹۰ میلیون تا سه ساله دیگه هم پس انداز من ۹۰ تومن نمیشه خیر نبینید

سامورایی 1399/2/6
5:35:18

خاک بر سر ما کنند پول یه تیبا رو باید بدهیم پیش پرداخت تیبا ان هم پایان سال تحویل بگیریم یا به احتمال زیاد بیافته واسه 1400 یه دو قرون هم مثلا سود مشارکت بهت بدن مثه خروس قندی که میدن دست بچه که از امپول نترسه! واقعا در این دوران معاصر که عصر ارتباط و خودرو و فن اوری هست و ما داریم روند جهان و با دو چشم و یک مغز میبینیم این طرز ثبت نام و فروش فاجعه نیست؟ حماقت نیست؟خوب باشه پس حتما تمسخر عموم مردم هست یا نه اسم دیگری دارد؟هیچ بخودتان نگاه کرده مسوولین فرقون ساز؟ایا نه از این مردم محروم قانع نجیب ارام نخیر بلکه از خودتان تا بحال شده خجالت بکشید؟چرا؟ که مثلا این چه طرز برخورد با هشتاد ملیون ایرانی هست ایا ملت ایران بازیچه دست شما چند کارمند جزؤ باشند و چنین از شما خودروسازها توسری بخورند؟ایا ما شایسته این هستیم؟

آخرین مطالب