icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو نگاهی به قیمت دانگ فنگ S30 در بازار ،شکستی دیگر برای ایران خودرو

نگاهی به قیمت دانگ فنگ S30 در بازار ،شکستی دیگر برای ایران خودرو

دانگ فنگ S30 مدتی است که توسط ایران خودرو تحویل مشتریان گردید و می توان در بازار گزینه متعدد صفر کیلومتر این خودرو را برای خرید پیدا کرد، اما بدلایل مختلف این خودرو مشتری ندارد.

دوشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-پردیس خودرو- برخی خودروسازان  وطنی سالهاست که به شکست عادت کرده اند و به جای کسب تجربه دائما در پی تکرار این تجربه تلخ هستند.آخرین نمونه آن به عرضه دانگ فنگ S30 توسط ایران خودرو باز می گردد. این خودرو حدود 2 ماه پیش توسط ایران خودرو با قیمت 141 میلیون تومان به صورت فوری بفروش رسید. در همان هنگام هم مشخص بود S30 با این قیمت راهی به جایی نخواهد برد. چرا که نسخه بدون صندوق این خودرو حدود 70 میلیون تومان ارزان تر بود و این در حالی است که هیچ تفاوتی نه در امکانات و نه در مشخصات فنی بین این دو برادر مشاهده نمی شود که توجیه کننده این قیمت گزاف باشد. بعبارتی خریداران برای یک صندوق بار اضافه باید مبلغی بالغ بر 70 میلیون تومان اضافه پرداخت نمایند.

وضعیت قیمت دانگ فنگ اس 3 در بازار

البته ظاهر صندوق دار این خودرو هم دارای معایب فراوانی بود که مزید بر این علت شد. در حقیقت دانگ فنگ S30 بدلیل عدم برخورداری از مواردی نظیر باربند و پلاسیتک های سیاه رنگ دورتادور بدنه عملا چهره یک سدان بی کیفیت و ارزان قیمت را به خود گرفته است . در واقع یکی از دلیل محبویت نسخه هاچ اچ سی کراس ،نزدیک بودن ظاهر خودرو به کراس اوور ها بود.

وضعیت قیمت دانگ فنگ اس 3 در بازار

همین دلایل باعث گردیده است این خودرو در بازار هیچ مشتری نداشته باشد و در روزهایی که مردم برای خرید یک خودرو در بازار باید مبالغ بسیار زیادتری از قیمت کارخانه را پرداخت نماید ،دانگ فنگ S30 با همان قیمت 141 میلیون تومان کارخانه و بعضا پایین تر توسط مالکان عرضه می گردد که نشان عدم محبوبیت این سدان تازه وارد ایران خودرو است.

مشخص نیست ایران خودرو بنا بر کدامین منطق این قیمت گزاف را برای یک سدان چینی تاریخ گذشته برگزیده است.قابل ذکر در حال حاضر انواع محصولات برلیانس با ظاهر جذاب تر و مشخصات فنی بهتر از قیمت های پایین تری در بازار برخوردار هستند که توجیه خرید آنها منطقی تر به نظر می رسد. لذا مشترین بخت برگشته ای که در اولین فروش ایران خودرو به خرید دانگ فنگ S30 کراس اقدام نموده اند امروز سرمایه خود را در خطر می بینند.

 

بهتر است بخوانید:

دانگ فنگ S30 ،قیمت ،مشخصات فنی و هر انچه باید بدانید

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب