icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو نگین خودرو شرایط فروش رنو کپچر 2018 را اعلام کرد

نگین خودرو شرایط فروش رنو کپچر 2018 را اعلام کرد

شرایط  فروش رنو کپچر اینبار توسط نگین خودرو اعلام شد. پیش از فروش این کراس اور فرانسوی بر عهده ایران خودرو بود

شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری"پردیس خودرو” طبق سیاست های جدید کاری گروه رنو در ایران، از این پس از عرضه رنو کپچر نیز بر عهده نگین خودرو خواهد بود.حال شرکت نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، برای اولین بار شرایط پیش فروش کپچر ۲۰۱۸ را به صورت مشارکتی اعلام کرده است. کپچر ۲۰۱۸ که در نسخه فاز۲ و فیس لیفت به بازار ایران می آید، در صورتی استفاده از طرح فروش مشارکتی و نقدی، سه میلیون تومان تخفیف برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین از ابتدای عرضه این کراس اوور کوچک شرایط فروش اقساطی نیز فراهم است.
با توجه به این اطلاعیه فروش پیش بینی می شود که ورود کپچر جدید به بازار ایران از جانب نگین خودرو در تابستان سال جاری اتفاق می افتد. با توجه به کلاس بندی این خودرو و همچنین رقبای فنی و قیمتی، پیش بینی می شود که رنو کپچر ۲۰۱۸ با قیمتی در محدوده نیسان جوک اسکای پک و سانگ یانگ تیوولی عرضه شود.
رنو کپچر ۲۰۱۸ از نظر ظاهری نسبت به گذشته بهبود پیدا کرده و همچنان پیشرانه ۱٫۲ لیتری توربو ۱۲۰ اسب بخار با گشتاور ۱۹۵ نیوتون متر بر روی آن نصب است. گیربکس کپچر دو کلاچه شش سرعته است و در به روز رسانی نرم افزاری پیشرانه این خودرو، شتاب آن تا حدی بهتر شده است. از نظر امکانات رفاهی نسخه فاز ۲ (قابل عرضه از جانب نگین خودرو) فولتر از گذشته شده و همچنان ۵ ستاره ایمنی Euro Ncap را دارد.

 

شرابط فروش رنو کپچر نگین خودرو

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب