icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو نیسان پاترول جدید در نمایشگاه خودروی شیراز

نمایشگاه خودرو شیراز 96

نیسان پاترول جدید در نمایشگاه خودروی شیراز

جهان نوین آریا در نمایشگاه خودروی شیراز 96 یک دستگاه پاترول جدید را به منظور نمایش بهمراه خود آورده بود.

چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" نیسان پاترول موجود در نمایشگاه شیراز ،نسل ششم این محصول پرطرفدار در ایران می باشد که برای اولین بار در سال 2010 رونمایی شد. البته این نسخه توسط بخش تیونینگ تخصصی نیسان با نام تیسمو کالا تغییر چهره داده است. نیسمو دپارتمان تیونینگ تخصصی محصولات نیسان است که نامش از ترکیب بخش نخست کلمات Nissan Motors برگرفته شده است.

نيسان پاترول دربازارهای جهانی در دو مدل LE و SE  عرضه مي گردد كه در هر دو مدل مجهز به موتور هشت سيلندر با حجم موتور 5.6 ليتري مي باشد. اما در مدل SE وظيفه انتقال قدرت بعهده يك جعبه دنده 5 سرعته اتوماتيك و در مدل LE بعهده يك جعبه دنده 7 سرعته اتوماتيك مي باشد.اما موتور نصب شده بر روي دو مدل كمي متفاوت بوده  بطوريكه موتور مدل LE كمي بهينه شده است .حداكثر قدرت در مدل SE برابر با 317 اسب بخار در 5200 دور بوده اما در مدل LE حداكثر خروجي 400 اسب بخار در 5800 دور مي باشد.

به نظر می رسد که نمایش این خودرو در غرفه جهان نوین آریا نماینده نیسان در ایران فقط تزیین و قدرت نمایی باشد و مطمئنا نیسان پاترول نسل جدید با موتور قدرتمند هشت سیلندر خود بدلیل قوانین موجود هیچگاه راهی به بازار های ما باز نخواهد کرد.

برای آشنایی بیشتر برای نیسان پاترول جدید و اطلاع از مشخصات فنی این خودرو اینجا کلیک کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب