icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو هیوندای سوناتا 2015 اولین خودروی مجهز به سیستم عامل اندروید خودرو

هیوندای سوناتا 2015 اولین خودروی مجهز به سیستم عامل اندروید خودرو

به گزارش پردیس خودرو یک سال پیش، گوگل آندروید خودرو به جهان معرفی شد.

پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پردیس خودرو یک سال پیش، گوگل آندروید خودرو به جهان معرفی شد. در حال حاضر، هیوندا سوناتا 2015 برای اولین بار سیستم عامل اندروید خودرو را ارائه داده است.

کسانی که به دنبال اتصال گوشی­های اندروید به سوناتای خود هستند باید این بسته­ی جدید را در خودروی خود فعال کنند که در آن از طریق صفحه نمایش 8 اینچی برای اغلب تریم­ها، دستورات به سیستم عامل منتقل می­شود.­ در حال حاضر مصرف­کنندگان سوناتای 2015 با صفحه نمایش 8 اینچی می­توانند به نزدیک­ترین نمایندگی­های خودرو مراجعه کرده و نرم­افزار سیستم اتصال خودرو به گوگل را به روز رسانی کنند.

در حالی که سوناتا در ارائه سیستم عامل اندروید در جایگاه اول قرار گرفته است اولین نسخه از آن پس از ماه مارس ارائه می­شود. از جمله عوامل تأخیر آن می­توان به کنترل کیفیت و مشکلات در تغییر تولید خط مونتاژ اشاره کرد. با توجه به این مدیر ارشد هیوندا موتور امریکا کارسون استیفن گراور می افزاید کسانی که برای اولین بار از سیستم اندروید استفاده می­کنند و نمی­خواهند تولید این خودرو متوقف شود:

"این تولید می­تواند به یک تکنولوژی فراگیر در صنعت خودروسازی تبدیل شود. این یک شانس بزرگ خواهد بود و به دلیل تفاوت­های موجود در این خودرو امیدواریم مدتی دوام داشته باشد. من فکر می­کنم مشتریان به زودی به دنبال تهیه این خودرو با تکنولوژی جدیدش باشند."

این یک مزیت برای گوگل و هم­چنین برای سیستم اندروید خودرو خواهد بود. سوناتا در میان دیگر مدل­های مجهز به این سیستم، با فناوری عظیمی که ایجاد می­کند؛ می­تواند بخش قابل توجهی از سهم بازار را تصاحب کرده و پیش از Carplay مبتنی بر سیستم IOS اپل، قرار گیرد.

از بین ده­ها شرکت خودروسازی­ شرکت­هایی مانند فورد، جنرال موتورز، هوندا و فولکس واگن، خواهان ارائه­ی اندروید خودرو در سال آینده هستند.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب