icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو واکنش مدیران خودرو نسبت به فیلم خودروی استتار شده

واکنش مدیران خودرو نسبت به فیلم خودروی استتار شده

چند روزی است که فیلم خودرو استتار شده ای در خیابان های ایران منتشر شده است.

چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-پردیس خودرو –در این فیلم خودروی استتار شده ای حضور داست که به دلیل پوشش استتار برند و نوع خودرو مشخص نبود.اما ما بعنوان تنها رسانه خودرویی در مقاله ای  هویت این خودرو و شرکت عرضه کننده آن در ایران را بطور کامل مشخص نمودیم تا به نوعی به مخاطبان خود اطلاع رسانی دقیقی داشته باشیم. همانطور که پردیس خودرو پیش بینی کرده بود این خودروی متعلق به برند چری و احتمالا نسخه جدید تیگو 4 است و قرار است توسط مدیران خودرو در ایران عرضه شود چرا که مدیران خودرو ساعتی پیش با انتشار تصاویر ذیل در وب سایت رسمی خود اعلام نمود که این خودرو متعلق به این شرکت می باشد.

خودروی استتار شده مدیران خودرو

اما نکته جدیدی که تصاویر منتشر شده مشخص کرده است حضور لوگو اختصاصی برند ام وی ام در پیشانی خودرو است. ظاهرا قرار است کراس اور جدید چری مانند ام وی ام X22 تحت برند  MVM در ایران عرضه گردد. مدیران خودرو برخی محصولات غیر استراژیک چری را تحت برند خود عرضه می نماید اما محصولات مهم و خاص چری نظیر تیگو 7 و آریزو 6 توسط برند این شرکت چینی در ایران بفروش می رسد.به نظر می رسد این کراس اور جدید با نام ام وی ام X55 در ایران بفروش برسد.

خودروی استتار شده مدیران خودرو

در پایان باید ذکر کرد که تصاویر جاسوسی در تمامی دنیا امری مرسوم است و رسانه های خودرویی همیشه در صدد فرصتی برای گرفتن تصاویر از خودروهای در حال تست هستند و این خودروسازان هستند که تمامی تدابیر خود را جهت محافظت از محصولات جدید خود بکار می گیرند . اما ظاهرا اینبار همه چیز برعکس اتفاق افتاده است زیرا همانطور که در مقاله بررسی این خودروی استتار شده به استحضار رساندیم با دلایل ذکر شده ظاهر این فیلم توسط خود شرکت مدیران خودرو به منظور ایجاد هیجان در بازار ،منتشر شده است .به نوعی باید مدیران خودرو را مبتکر این نوع بازاریابی نوین محسوب کرد!

در هر صورت برای اطلاعات تکمیلی باید تا زمان رونمایی این خودرو صبر کرد.

بهتر است بخوانید:

هویت خودروی استتار شده این روزهای خیابانهای ایران چیست؟

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب