icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو وزیر صنعت:قیمت خودرو با کاهش مواجه است

وزیر صنعت:قیمت خودرو با کاهش مواجه است

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در حال حاضر قیمت خودرو با کاهش مواجه است.

جمعه ۰۸ شهریور ۱۳۹۸ 1 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-رضا رحمانی  در اراک در خصوص وضعیت قیمت خودرو اظهار کرد: در حال حاضر قیمت خودرو با کاهش مواجه است و در سایت ها نیز کاهش قیمت ها، مشهود است.

وی در خصوص وضعیت شرکت هپکو نیز گفت: مشکل اصلی شرکت هپکو مالکیتی و مربوط به سهامدار این شرکت است البته که مشکل مدیریتی شرکت هپکو نیز تاثیرگذار است که در این راستا مصوب شد ظرف یک هفته مدیریت و اعضای هیات مدیره شرکت هپکو منصوب شوند تا پس از انتخاب مدیریت، بتوان سهامدار مورد اعتماد و دارای صلاحیت را تعیین کرد.

برچسب ها:

کاهش قیمت خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

ناشناس 1398/6/8
16:26:37

البته جناب آقای وزیر اطلاع دارند که نزولی شدن قیمتها پس از افزایش شدید قیمت خودروها در سال گذشته که به سبب طرح حاشیه بازار ایشان با همکاری یا همدستی خودروسازان محترم انجام شد، هیچ ربطی به اقدامات ایشان نداشته و ندارد. تنها دلیل آن عدم خرید خودرو توسط مردم، کاهش قیمت ارز و شروع دستگیری مفسدان خودرویی بوده است. از این رو امید است که با ادامه موج دستگریها و تعقیب قضایی کلیه مسببان و البته ادامه کاهش ارز و از همه مهمتر، عدم خرید خودرو توسط مردم، برنامه های کلان تنظیم شده توسط متخلفان حوزه خودرو در بخشهای خصوصی، خصولتی و دولتی، بر آب شده و قیمت خودرو کاهش بیشتری پیدا کند.

آخرین مطالب