icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو وضعیت تحویل پژو 2008 و سیتروئن c3 از زبان مدیران ایران خودرو و سایپا

وضعیت تحویل پژو 2008 و سیتروئن c3 از زبان مدیران ایران خودرو و سایپا

وضعیت تحویل خودروهای پسا برجامی سیتروئن c3 و پژو2008 پس از خروج آمریکا از برجام در هاله از ابهام قرار داشت بطوریکه سایپا و ایران خودرو در خصوص تحویل این دو خودرو به مشتریان با تاخیر چند ماه روبرو هستند.

سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-وضعیت تحویل خودروهای پسا برجامی محور یکی از سئولات  مجری گفتگوی ویژه خبری از مدیران سایپا و ایران خودرو بود.

جهرودی مدیر عامل سایپا در این خصوص گفت:حدود 2000 خودرو سیتورئن c3 پیش فروش شده که بدلایل برخی از مشکلات تاکنون نتوانسته ایم که به تعهداتمان در خصوص تحویل این خودرو عمل نماییم .وی ادامه داد برای مثال سازنده صندلی های این خودرو شرکت آمریکایی بود که بدلیل خروج آمریکا از برجام امکان تهیه آن با مشکل مواجه بود اما با تلاش سایپا این مشکلات برطرف شده و این 2000 خودروی پیش فروش تولید گردیده و بزودی به خریداران تحویل داده خواهد شد.

یکه زارع هم در خصوص پژو 2008 گفت:ایران خودرو هم بدلیل مشکلات بوجود آمده در خصوص خروج آمریکا از برجام از برنامه خود در خصوص تولید 2008 عقب هستیم اما این امیدواری به خریداران خواهیم داد که تمامی 2008 های پیش فروش به خریدران تحویل داده خواهد شد.

اینستاگرام پردیس خودرو  برای اطلاع از جدیدترین اخبار روز خودرو ایران و جهان و همچنین مشاهده ویدئو های جذاب اینستاگرام "یک و دو" را دنبال کنید

تلگرام پردیس خودروبرای اطلاع از قیمت روز خودرو ،جدیدترین شرایط فروش و اطلاع از اخرین اخبار ما را در تلگرام دنبال نماید.

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب