icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو چگونه متوجه شویم در قرعه کشی سایپا برنده شدیم

چگونه متوجه شویم در قرعه کشی سایپا برنده شدیم

امروز صبح قرعه کشی فروش فوق العاده سایپا برگزار گردید و لیست برندگان اعلام گردید.

یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-امروز صبح در حالی قرعه کشی محصولات سایپا برگزار گردید که میزان محصولات ارائه شده توسط سایپا از تنوع بیشتری برخوردار بود اما بدلیل کمتر بودن تعداد عرضه ،متقاضیان کمتری در این قرعه کشی موفق شدند به خودروی مورد نظر خود دست پیدا کنند.

در قرعه کشی سایپا 1 میلیون و 80 هزار نفر شرکت کرده بودند که از میزان 999 هزار نفر واجد شرایط بودند و از این تعداد  فقط 10 هزار خودرو برای عرضه موجود بود. سیستم قرعه کشی با مکانیزم بهم ریختگی تصادفی (نرم افزاری) + انتخاب تصادفی (انسانی) انجام شد و هدف از آن توزیع عادلانه خودرو میان متقاضیان است. قرعه کشی پیش فروش سایپا امروز یکشنبه 18 خردادماه با حضور نمایندگانِ وزارت صنعت، معدن و تجارت، دادستانی کل کشور و دادستانی تهران، سازمان بازرسی کل کشور، مرکز ملی رقابت و سایر نهادهای نظارتی برگزار شد و صدا و سیما نیز نسبت به پوشش آن اقدام نمود.

کسانی که در این قرعه کشی برنده شده اند باید منتظر اس ام اس باشند.البته سایپا وعده داده تا ساعات دیگر فایل برنده در سایت این شرکت بارگذاری می گردد و شرکت کنندگان با جستجو در این فایل می توانند از برنده شدن خود مطلع شوند. قابل ذکر است به محض بارگذاری این فایل در همین بخش در وب سایت پردیس خودرو نیز بارگذاری شود. لذا شما همراهان پردیس خودرو می توانید با مراجعه به این بخش از وضعیت خود مطلع گردید.

 دانلود فایل کدهای پیگیری برنده شده در پیش فروش سایپا

محصولات سایپا

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب