icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو چگونه متوجه شویم در قرعه کشی یکساله سایپا برنده شده ایم.

چگونه متوجه شویم در قرعه کشی یکساله سایپا برنده شده ایم.

گروه خودروسازی سایپا صبح امروز قرعه کشی پیش فروش یکساله محصولات خود را برگزار و لیست برندگان را اعلام کرد.

یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-بعد از سایپا اینبار نوبت سایپا بود که قرعه کشی مربوط به پیش فروش یکساله محصولات خود را برگزار نماید .البته میزان خودروهای عرضه شده توسط سایپا کمتر از رقیب سنتی خود بود و به همین دلیل تعداد کمتری قادر خواهند بود به خودروی مورد نظر خود دست یابند.در این قرعه کشی خودروهای سایپا شاهین، کوئیک دورنگ با رینگ آلومینیومی، کوئیک ساده و ساینا قابل ثبت نام از سوی مخاطبان بودند.

در بخشنامه فروش سایپا عنوان شده بود که این پیش فروش با قیمت غیرقطعی بوده و به همین دلیل هیچ‌گونه مبلغی از متقاضیان پیش از قرعه کشی دریافت نخواهد شد. با این حال سایپا مبلغ پیش پرداخت مورد نیاز برای افرادی که در قرعه کشی پیش فروش سایپا برنده می‌شوند را اعلام کرده است.
یکروز پس از اعلام شرایط پیش فروش سایپا، این شرکت در اطلاعیه‌ای مبلغ مورد نیاز برای برندگان نتیجه قرعه کشی هر خودرو را اعلام نمود و علاوه برآن، خودروهای جدیدی نظیر سایپا 151 یا وانت نیسان و شاهین برای اولین بار نیز به شرایط فروش سایپا افزوده شدند. موعد تحویل خودروها نیز از شهریور 1399 تا خرداد 1400 اعلام شده است. در ادامه می‌توانید نتیجه قرعه کشی هر خودرو و ظرفیت اختصاص داده شده برای آن را مشاهده نمائید.

همانند سری گذشته، در صورت برنده شدن، از طریق پیامک به فرد ثبت نام کننده اطلاع داده می شود و امروز تمامی کد های پیگیری برنده شده به صورت رسمی از طریق وبسایت سایپا اطلاع رسانی می شود که به محض انتشار، در خودروبانک و در همین بخش نیز لیست اسامی برندگان این قرعه کشی را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

برندگان این قرعه کشی از فردا دوشنبه به مدت 48 ساعت فرصت دارند تا پیش پرداخت تعیین شده را انجام دهند و فرآیند پیش فروش را تکمیل کنند.

برچسب ها:

قرعه کشی سایپا
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب