icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو کارمانیا به تعهداتش عمل می کند،خط تولید جناب اس 7 راه اندازی شد

کارمانیا به تعهداتش عمل می کند،خط تولید جناب اس 7 راه اندازی شد

مدیرعامل شرکت کارمانیا نماینده رسمی محصولات بی وای دی ،در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه نسبت به برنامه های این شرکت توضیحاتی را ارائه داد.

یکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-پوریا سالای در ابتدای این جلسه تاکید کرد که وضعیت فعلی کشور دقیقا به مسابه یک جنگ اقتصادی تمام اعیار است و اگر مجموعه ای این را درک نکرده باشد نمی تواند از پس مشکلات پیش رو برآید. از همین رو شرکت کارمانیا با دور اندیشی تمام اقدامات لازم را پیش بینی کرده است .بطور مثال این شرکت قطعات یدکی محصولات تولیدی خود را به میزان زیاد و برای مصرف یکسال و نیم آینده تامین و در انبار این شرکت دپو نموده تا مشتریان این شرکت با خیال راحتی از محصولات بی وای دی استفاده نمایند.وی همچنین در خصوص ادامه همکاری با کمپانی بی وای دی گفت:این شرکت کاملا تابع دولت چینی می باشد و با توجه به روابطه حسنه چین با ایران هیچ مشکلی در ادامه همکاری با این شرکت وجود ندارد و کارمانیا به قدرت به کار خود در جهت عرضه محصولات بروز بی  وای دی ادامه خواهد داد.

مدیر عامل کارمانیا در خصوص عرضه محصولات برقی و هیبریدی بی وای دی اظهار داشت که بدلیل قیمت بالای ارز و شرایط بوجود آمده عرضه این محصولات صرفه اقتصادی ندارد اما این شرکت آماده است در صورت درخواست از نهاد های دولتی و شهری نسبت به تامین خودروهای برقی ناوگان حمل و نقل عمومی اقدام نماید.

وی در خصوص تعهدات پیشین خود از قبیل پیش فروش محصولاتی نظیر بی وای دی S6 گفت:ما به تمامی تعهدات خود دقیقا مطابق با قرار داد در حال عمل کردن هستیم و خودروهای پیش فروش شده را با همان قیمت قطعی که در قرار داد ذکر شده است به مشتریان واگذار می نماییم وحتی بعضا جریمه تاخیر نیز پرداخت کرده ایم، در صورتی که امروز شاهد اختلاف قیمت حدود 100 میلیونی این خودرو با بازار هستیم.

ایشان در خصوص تاخیر های بوجود آمده در خصوص تولید بی وای دی s6 ادامه داد:با توجه به شرایط موجود مشکلاتی عدیده ای وجود دارد که باعث سه برابر شدن زمان سفارش گذاری تا تامین قطعات می باشد از همین رو تا حدودی تاخیر در تولید این خودرو پیش آمده است اما امروز این نوید را می دهیم که قطعات CKD بی وای دی S6 تامین شده و تولید این خودرو با قوت ادامه دارد.

مدیر عامل کارمانیا در خصوص وضعیت تولید بی وای دی F3 و شاسی بلند S7 گفت:تمامی سعی و تلاش مجموعه این است که تا سه ماه آینده بتوانیم خط تولید F3 را دوباره احیا نماییم که در این صوت این خودرو دوباره در سبد فروش کارمانیا قرار خواهد گرفت. همچنین خط تولید بی وای دی S7 بصورت آزمایش و با تعداد محدود آغاز شده  از همین رو امیدواریم که در پاییز امسال تحویل این خودرو به مشتریان را استارت بزنیم. البته او در خصوص قیمت این خودرو در زمان عرضه گفت:بدلیل نرخ شدید نوسان شدید ارزی که گاها به 5  درصد در هفته هم رسیده است ،فعلا نمی توانیم قیمت قطعی این خودرو اعلام کنیم و این مهم را به زمان ارسال دعوتنامه برای مشتریان موکول خواهیم کرد.

سالاری در خصوص اقدامات دیگر کارمانیا در جهت بهبود کیفیت گفت:به تازگی خط رنگ پیشرفته ای را با هزینه 350 میلیاردی ریالی را در محل کارخانه این شرکت نصب کرده ایم که باعث بهبود کیفیت رنگ محصولات خواهد شد و همچنین با افزوده شدن این خط رنگ پیشرفته، در آینده شاهد محصولات بی وای دی با رنگ های جدید و متنوعی خواهیم بود.

وی در انتها تاکید داشت با توجه به شرایط فعلی و مشکلات موجود ،کارمانیا تاکنون تعدیل نیرو نداشته است و تمام سعی خود را خواهیم که به سمت ظرفیت تولید 100 هزار دستگاهی در سال پیش برویم.

قابل ذکر است مدیر عامل کارمانیا در جواب سئوال خبرنگار پردیس خودرو در خصوص علل تاخیر در رسیدن قطعات و افزیش زمان سفارش گذاری تا رسیدن قطعات پاسخ داد:عوامل خود تحریمی ناشی از تصمیمات خلق الساع بیشتر از تحریم های خارجی بر روی این امر تاثیر گذار بوده که امیدواریم با توجه به تغییرات بوجود مده در کابینه دولت این مشکلات برطرف گردد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب