icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو کشف لامبورگینی 24 میلیارد تومانی قاچاق در شیراز

کشف لامبورگینی 24 میلیارد تومانی قاچاق در شیراز

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه یدک کش و کشف یک دستگاه سواری لامبورگینی قاچاق به ارزش ۲۴۰ میلیارد ریال در شهرستان شیراز خبر داد.

سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ 3 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-سردار احمدعلی گودرزی، گفت: ماموران کلانتری 15 قصردشت شهرستان شیراز در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه یدک کش حامل خودرو مظنون شده و آن را توقیف می کنند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو و بررسی مدارک متوجه شدند که یدک کش مورد نظر حامل یک دستگاه خودرو لامبورگینی است که از طریق مبادی غیرقانونی وارد کشور شده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد، گفت: ارزش ریالی خودرو قاچاق، برابر نظر کارشناسان 240 میلیارد ریال برآورد شده است‌.

البته قابل ذکر است این خبری در حالی منتشر شده که بیشتر محصولات لامبورگینی از قیمتی زیر 700 هزار دلار برخوردار هستند حالا مشخص نیست این ارزش گذری روی این خودروی قاچاق به چه گونه ای انجام شده است.البته شاید این خودرو نسخه خاصی از لامبروگینی باشد.

برچسب ها:

خودروی قاچاق
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

محمد 1401/12/28
20:42:18

این ماشین لامبورگینی وننو هست که اینهمه گرونه. اگه لامبورگینی اونتادور بود قیمتش پایین ۷میلیارد تومان بود.

ملوک 1397/7/24
23:4:34

ماشین طبق عکس لامبورگینی وننو هست که قیمتی در حدود 3/5میلیون دلار داره و با حساب نرخ برابر دلار درسته قیمتی در حدوده 24میلیارد تومان داره

ملوک 1397/7/24
23:4:33

ماشین طبق عکس لامبورگینی وننو هست که قیمتی در حدود 3/5میلیون دلار داره و با حساب نرخ برابر دلار درسته قیمتی در حدوده 24میلیارد تومان داره

پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب