icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو کشنده ولوو FH500 بصورت رسمی در نمایشگاه خودروی شیراز به نمایش عمومی در خواهد آمد.

کشنده ولوو FH500 بصورت رسمی در نمایشگاه خودروی شیراز به نمایش عمومی در خواهد آمد.

شرکت سایپا دیزل پس رونمایی از خط تولید این خودروی سنگین در مراسمی با حضور مقامات ،حال در نظر دارد که این خودرو را به نمایش عمومی بگذارد.

دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: شرکت سایپا دیزل پس رونمایی از خط تولید این خودروی سنگین در مراسمی با حضور مقامات ،حال در نظر دارد که این خودرو را به نمایش عمومی بگذارد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" در این نمایشگاه شرکت سایپا دیزل ضمن نمایش کشنده ولوو FH500 ، شش خودرو سنگین دیگر را رونمایی خواهد کرد.مدیر ارتباطات شرکت سایپا دیزل ضمن اعلام این خبر گفت با رونمایی از این شش خودروی سنگین ابعاد تازه ای از موفقیت این شرکت در تولید خودروهای تجاری را به نمایش گذاشته خواهد شد.

 وی افزود: این محصولات شامل کامیون های کشنده کاوه (۲*۴) و البرز (۴*۶)،  کامیون کمپرسی کاوه، کامیون باری جدید شاکمن و کامیونت های الوند ۵/۴ و ۸/۵ تن می باشد که در فضاهای باز و مسقف نمایشگاهی به نمایش در می آید.

آقای حیدری در ادامه صجت های خود گفت :در این نمایشگاه برای هموطنان بخصوص شهروندان استان فارس شرایط فروش نقد و اقساط فراهم آمده است تا بتنوانند متناسب با بودجه خود، برای خرید محصول انتخابی، اقدام نمایند.

وی در ادامه تاکید کرد: شرکت سایپادیزل به همراه شرکت خدمات فنی رنا بعنوان سازمان خدمات پس از فروش خود و با حضور فعال ۶ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش خود در استان فارس، در نمایشگاه خودرو شیراز حضور می یابد.
گفتنی است، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودرو  شیراز از ۱۹ لغایت ۲۲ خرداد ماه در فضایی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع مشتمل بر شش سالن برگزار می گردد.
علاقه مندان به بازدید از غرفه سایپا دیزل می توانند در مدت برگزاری نمایشگاه از ساعت ۱۷ الی ۲۲ به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شیراز، شهرک گلستان، سالن سرو مراجعه نمایند.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب