icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو کپچر جدید رنو راهی بازار می شود

کپچر جدید رنو راهی بازار می شود

شرکت رنو به تازگي اقدام به توليد ۲۰۰۰ دستگاه خوردو كپچر خاص كرده است. در اين خودروي جديد رنو سطح سخت افزاي ويژه اي هم به كار گرفته شده است و داراي تکنو پک، R-Link، پارکینگ بدون دست و سنسورهای پارکینگ جلو و عقب City Pack Plus همراه است.

جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- شرکت رنو به تازگي اقدام به توليد ۲۰۰۰ دستگاه خوردو كپچر خاص كرده است و مي خواهد اين خودرو را با قيمت بيش از ۲۰ هزار يورو وب به صورت پيش خريد شده وارد بازار كند. رنو كپچر جديد كه از سقفي از جنس آلياژ نقره بهره مي برد داراي تركيب رنگي شيك است داراي چرخ هاي آلياژي 17 اينچي اسپرت ، سایه های دوتایی ویژه، پانل های محافظ جانبی در رنگ آلتو خاکستری و صفحات محافظ عقب همراه است. گرافیک مورد استفاده در سقف و آینه های درب ويژه است و واژه سفارشي نقره اي  در آن تعبیه شده است .كفپوش Fabric و Alcantara برای اين نوع كپچر  سفارشي  منحصر به فرد در نظر گرفته شده است.
در اين خودروي جديد رنو سطح سخت افزاي ويژه اي هم به كار گرفته شده استو داراي تکنو پک، R-Link، پارکینگ بدون دست و سنسورهای پارکینگ جلو و عقب City Pack Plus همراه است. علاوه بر این، مدل جديد دارای ویژگی های Media-Nav و صدای Bose است.
رنو اعلام كرده است كه  مشتریان می توانند از طیف وسیعی از ترکیب رنگ ها / رنگ سقف انتخاب کنندو براي مشترياني كه خواستار خريد اين خودرو هستند گزینه هايي از جمله : "Etoilee Black / Platine Gray"، "Cassiopée Gray / Etoilé Black"، "Platin Gray / Etoilé black" و "Ocean Blue / Platine Gray". را معرفي كرده است.

انتهای خبر

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب