icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو کیا اپتیما جدید 2016 در نمایشگاه نیویورک رونمایی شد.

کیا اپتیما جدید 2016 در نمایشگاه نیویورک رونمایی شد.

بلاخره پس از حرف و حدیث های بسیار و انتشار تصاویر غیر رسمی، خودروی جدید کیا اپتیمای جید 2016 در نمایشگاه خودروی نیویورک رونمایی شد.

پنجشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: بلاخره پس از حرف و حدیث های بسیار و انتشار تصاویر غیر رسمی، خودروی جدید کیا اپتیمای جید 2016 بصورت رسمی در نمایشگاه خودروی نیویورک رونمایی شد.

کیا اپتیما 2016

 

به گزارش" پردیس خودرو"کیا اپتیما جدید نسل چهارم این خودرو بوده است.نسل سوم این خودرو یکی از خودروهای موفق کیا بوده که بیشترین فروش در کشورهای مختلف از جمله آمریکا را داشته است.

ظاهر خودرو فیس لیفت شده مدل قبلی می باشد که تغییرات جزیی داشته است.از تغیرات مهم در جلو خودرو حذف پرژکتور در زیر سپر جلو جایگزین شدن دریچه ورودی هوا به جای آن می باشد.چراغهای جلو و عقب این خودرو هم تا حدودی کشیده تر و باریک تر شده بعلاوه اینکه چراغهای روزتاب LED از بالای چراغ های جلو به قسمت زیرین آن انتقال پیدا کرده است.همچنین در چراغ جلوی این خودرو یک شکستگی مایل به پایین ایجاد شده است.چراغهای جلو این خودرو از نوع HID می باشد که نور بیشتری دارد و می توانند نقاط کور گوشه های خودرو هم روشن نماید.

 

کیا اپتیما 2016

موتور نسل قبلی این خودرو از نوع 2.4 لیتری بوده ولی برای  کیا اپتمیای جدید چند نوع موتور در نظر گرفته شده است.موتور 2 لیتری GDI که از نسل جدید موتور های کیا با حداکثر قدرن خروجی 178 اسب بخار ،موتور SX و SXL 2 لیتری  همراه با تور بو با حداکثر قدرت 247 اسب بخار و موتور 1.6 لیتری به همراه توربو با حداکثر توان خروجی این موتور 178 بخار گزینه های موتور بنزینی این خودرو می باشد.

شایان ذکر است کیا برای این خودرو موتور دیزلی و موتور هیبریدی هم در نظر گرفته است.

کیا اپتیما 2016

سیستم صوتی این خودرو از نوع اینیفینیتی با 14 بلند گو و آمپلی فایر 630 می باشد که از تکنولوژی جدید مرمت صدا سود می بردو مجهز به صفحه نمایش تمام لمسی می باشد

تهیه شده در پردیس خودرو وب سایت جامع ثبت آگهی خرید و فروش خودرو

 

کیا اپتیما 2016کیا اپتیما 2016کیا اپتیما 2016کیا اپتیما 2016کیا اپتیما 2016کیا اپتیما 2016

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب