icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو گزارش تصویری از نمایشگاه خودروهای کلاسیک و افرود اصفهان:تلفیقی از نوستالوژیک و هیجان

گزارش تصویری از نمایشگاه خودروهای کلاسیک و افرود اصفهان:تلفیقی از نوستالوژیک و هیجان

چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

نمایشگاه خودروهای کلاسیک در  اصفهان و در محل نمایشگاه های بین الملی این شهر در حال برگزاری می باشد.از آنجایی که به تازگی در این مکان نمایشگاه خودروی اصفهان با حضور برند های مطرح  تشکیل شده و حضور گسترده مردم باعث ازدحام و شلوغی بیش از حد شده بود،کمی خلوتی نمایشگاه خودروهای کلاسیک باعث دلزدگی می گردید اما با ورود به محوطه نمایشگاه و مشاهده  خودروهای به نمایش آمده که در حقیقت گنجینه های خودروی این مرز و بوم به حساب خواهند امد ،باعث خواهد شد که سریع ذوق زده شوید و از حضور در این نمایشگاه خرسند باشید.

این نمایشگاه در دو بخش خودروهای کلاسیک و خودروهای آفرود تشکیل شده است. در بخش خودروهای کلاسیک محصولات متنوع با توجه به برند و کشور سازنده در غرفه های تفکیک شده دسته بندی شده و بوسیله بنر هایی توضیحات محصولات به نمایش در آمده به اطلاع بازدید کننده میرسد.

در بخش خودرو های آفرود که به بیشتر به خودروی نیسان پاترول تخصیص داده بود، دارای جذابیت دو چندان می باشد چرا که در این بخش علاوه بر خودرو لوازم جانبی ویژه آفرود هم در کنار خودروها به نمایش گذاشته شده بود.

اگر در شهر اصفهان زندگی می کنید و فرصتی دارید حتما پایان هفته خود را سری به این نمایشگاه بزنید و مطمئن باشید که خالی از لطف نخواهد بود.

در ذیل برای علاقمندان که بدلیل بعد مسافت یا عدم زمان خالی فرصت حضور در این نمایشگاه را ندارند تصاویر کاملی از این نمایشگاه را تهیه کرده ایم.

این نمایشگاه 10 الی 14 بهمن از ساعت 15 لغایت 22 پذیرای بازدید کنندگان می باشد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب