icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو گزارش ویدئویی گردهمایی بسترن سواران

گزارشگر پردیس خودرو

گزارش ویدئویی گردهمایی بسترن سواران

دیروز جمعه مورخه 27 مرداد ماه 96 همایشی با همت کلوپ بسترن سواران ایران و همکاری گروه بهمن خودرو برگزار گردید.

شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" در این همایش که با حضور جمعی از مالکین بسترن B50F به همراه خودروهایشان برگزار گردید با یک اتفاق جالب و در نوع خود جذاب همراه بود. گروه بهمن خودرو تولید کننده بسترن B50F با گروه خدمات پس از فروش و ریئس این بخش بصورت رسمی در این همایش حضور داشت و از نزدیک مشکلات و انتقادات مالکین این خودرو را مورد بررسی قرار دادند. همچنین در این همایش جهت تسهیل در امور مالکینی که خودروهایشان دچار مشکلات فنی بود ، برخی از خدمات حضوری و مشاوره فنی بصورت رایگان ارائه شد.

از دیگر نکات جالب حضور خودروی جدید بسترن B30 در این همایش به منظور تست درایو و آشنایی نزدیک حضار بود. خودروی بسترن B30 به تازگی  توسط شرکت بهمن خودرو در نمایشگاه مشهد رونمایی شد.

اما این همایش بی حاشیه هم نبود و یکی از مالکین به دلیل مشکل در جعبه دنده خودرویش نتوانسته در این همایش به همراه اتومبیل خود شرکت کند به شدت از دست مسئولین شرکت نارحت شد اما با قول مساعدت مسئولین بهمن خودرو قرار بر رسیدگی به پرونده  این شخص گردید.

در ادامه شما می توانید بطور کامل گزارش ویدئویی این همایش که شامل مصاحبه با مالکین و مسئولین بهمن خودرو ،حاشیه های مراسم و تصاویر بسترن B30  می باشد را مشاهده فرمایید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب