icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو گلف GTI مجوز ورود به ایران را دریافت کرد

گلف GTI مجوز ورود به ایران را دریافت کرد

در لیست خودروهای مجاز وارداتی به کشور نام فولکس واگن GTI هم اعلام شده است.

یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" ظاهرا شرکت ماموت خودرو قرار است در آینده نزدیک خودروی محبوب گلف را به سبد محصولات خود برای بازار ایران اضافه نماید چرا که در لیست اعلام شده از سوی سازمان توسعه تجارت این خودرو  مجوز ورود را دریافت کرده است. همچنین مدیر بازاریابی و فروش ماموت خودرو در جریان نمایشگاه خودروی تهران به خبر نگار پردیس خودرو گفت که این شرکت از اواسط سال 97 گلف GTI را به بازار ایران عرضه می کند.

مجوز واردات فولکس واگن GTI

فولکس واگن گلف جی تی آی در سال 2017 مورد بازبینی قرار گرفت و بصورت فیس لیفت رونمایی شد. طبق اسناد منتشر شده در لیست سازمان توسعه و تجارت این خودرو قرار است با موتور 2.0 لیتری توربو شارژر به همراه جبعه دنده 6 سرعته اتوماتیک عرضه شود. گلف GTI به همراه این مشخصات فنی می تواند صفر تا 100 کیلومتر را در 6.4 ثانیه طی نماید که برای یک هاچ بک عدد فوق العاده ای محسوب می گردد.موتور این خودرو قدرتی معادل 210 اسب بخار و گشتاوری برابر با 350 نیوتن متر تولید نماید.

گلف GTI

البته مشخصات فنی و امکانات گلف وارداتی به بازار ایران تاکنون توسط ماموت خودرو اعلام نشده است و برای اطلاعات کافی باید تا زمان رونمایی این خودرو توسط این شرکت منتظر ماند.د

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب