icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو گلف جی تی با ماموت خودرو به بازار ایران خواهد آمد

گلف جی تی با ماموت خودرو به بازار ایران خواهد آمد

در حاشیه نمایشگاه خودروی تهران فرصتی دست داد تا مصاحبه ای جامع با یکی از مدیران شرکت ماموت خودرو داشته باشیم.

یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" یکی از جذابیت های نمایشگاه خودروی تهران حضور محصولات فولکس واگن در غرفه ماموت خودرو بود که با استقبال بازدید کنندگان را روبرو گردید . همین مسئله باعث شد مصاحبه ای کامل با مدیر بازاریابی و فروش ماموت خودرو داشته باشیم.

خانم نوریان در خصوص قیمت فولکس واگن تیگوان و پاسات گفت:سعی ماموت خودرو بر این است که محصولات فولکس واگن با قیمت های منطقی وارد بازار ایران شود تا بتواند قشر وسیع تری مشتریان این شرکت گردند اما اگر بخواهیم بصورت دقیق تر به این سئوال پاسخ دهم ،فولکس واگن تیگوان در رنج قیمت 250 تا 270 میلیون تومان و پاسات در رنج قیمت 230 تا 250 میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد.

ایشان در خصوص برنامه های آینده و محصولات احتمالی فولکس واگن در ایران اشاره کرد که فولکس واگن "گلف "بطور قطع جزو محصولات بعدی ماموت خودرو خواهد بود که به ایران خواهد آمد اما در خصوص زمان آن فعلا نمی توان پاسخ قطعی بدهم.

وی درباره خدمات پس از فروش به محصولات فولکس واگن در ایران گفت:فولکس واگن در جهان به خدمات پس از فروش مناسب و ارتباط مستقیم و مداوم با مشتریان خود زبان زد است در نتیجه شرکت مادر و ماموت خودرو تلاش خواهند کرد که با گسترش نمایندگی های خود به سرعت شبکه خدمات پس از فروش خود را به حد نرمال برسانند.

ایشان در جواب سئوالی مبنی بر اینکه در رسانه ها منتشر شده محصولات وارداتی شما تا کنون مدل 2017 هستند و آیا شما قصد عرضه محصولات قدیمی خود را دارید یا خیر ،پاسخ دادند:محصولات وارداتی ما تاکنون همگی مدل 2018 هستند و  فقط 2 دستگاه تیگوان و پاسات با مدل 2017 به منظور تست و اخذ استاندارد به ایران وارد شده که شرکت هم قصد فروش آنها را نخواهد داشت.

در پایان ایشان اشاره کردند که در صورتی که ثبت سفارش آخر آذر ماه باز شود محصولات فواکس واگن فروردین ماه بدست مشتریان خواهد رسید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب