icon-sign ورود / ثبت نام
journal icon
مجله ماشین پخش عمده انواع استارت خودرو شرکت امکو (آریاگستر)

پخش عمده انواع استارت خودرو شرکت امکو (آریاگستر)

comments 0 1401/8/19

پخش عمده انواع استارت خودرو شرکت امکو در نمایندگی های مجاز و معتبر امکو در سراسر ایران میسر است. به طور قطع ضمانت کمترین و رقابتی ترین قیمت ها، ضمانت ارسال در کوتاهترین زمان ممکن در سراسر کشور و همینطور ضمانت کیفیت و سلامت بالای انواع استارت خودرو شرکت امکو را می توان در نمایندگی های مجاز آن بدست آورد.

 

قیمت فروش عمده انواع استارت خودرو شرکت امکو

نوسانات ارزی بازار قطعا تاثیر مستقیم بر قیمت کالاهای موجود در بازار دارد. همین امر سبب شده قیمت انواع استارت خودرو نیز در طی روزها و هفته ها تغییر کند و به اصطلاح دچار نوسان قیمتی گردد. از این رو جهت کسب قیمت فروش عمده انواع استارت خودرو شرکت امکو بهتر است به مراکز و نمایندگی های مجاز و معتبر امکو مراجعه کرده تا علاوه بر قیمت های مقرون به صرفه و از سویی کاملا رقابتی با سایر فروشگاه ها، از ضمانت و اصالت کالا نیز اطمینان حاصل کرد.

مشاهده محصولات امکو نمایندگی اتحادموتور در تهران: قیمت استارت پراید 

از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت فروش عمده انواع استارت خودرو علاوه بر نوسانات ارز و برند تولیدی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نوع استارت
  • نوع درگیری استارت
  • خودروی مورد استفاده

استارت خودرو چیست؟

یکی از قطعات مهم خودرو، استارت آن است؛ به نحوی که اگر دچار اختلال گردد و به درستی کار نکند، خودرو روشن نخواهد شد. چراکه اولین مرحله راه‌اندازی خودرو توسط استارت صورت می گیرد.

کارکرد استارت خودرو به گونه ای است که، پس از دریافت برق از باتری خودرو، توسط اعضای داخلی خود که شامل: سیم پیچ، زغال و آرمیچیر است؛ نیروی الکتریکی به نیروی مکانیکی تبدیل شده و درنهایت چرخ دنده، انرژی مکانیکی را به موتور انتقال می دهد.

مشاهده محصولات امکو نمایندگی اتحادموتور در تهران: قیمت استارت پژو 206

از این رو استارت خودرو از جمله قطعات مهم خودرو محسوب می شود. که در هنگام خرید باید به درستی انتخاب گردد. برای آنکه بتوانید یک استارت خودرو مناسب تهیه کنید؛ حتما باید به نوع استارت، نوع درگیری استارت، نوع خودرو و آگاهی کامل از برند تولیدی آن، توجه کنید.

انواع استارت خودرو

انواع استارت خودرو از لحاظ نحوه شروع به کار خودرو در 6 گروه زیر دسته بندی می شوند.

  1. استارت دنده مارپیچی: (جدای از اتومات ماشین هستند)
  2. استارت دنده مارپیچی کشویی: (دارای دو وظیفه، هدایت برق از باتری به سمت موتور و باعث تحریک دنده، استارت و درنهایت روشن شدن خودرو می گردد)
  3. استارت آرمیچر کشویی: (دارای قطعاتی چون: سیم پیچ، کمک و دو قطعه سیم پیچ کشنده بوده و بیشتر در اتوبوس ها و کامیون ها مورد استفاده قرار می گیرد)
  4. استارت گیربکسی: (دارای تعداد سیلندر بیشتری بوده که همین ویژگی سبب چرخش بهتر و راحت تر موتورهای آن می گردد)
  5. استارت دنده سیاره ای: (دارای یک آهن ربای دائمی درون خود هستند)
  6. استارت مگنت دائمی: (دارای وزن کمتر و تولید راحتتری هستند)
انواع استارت بر اساس نوع درگیری
  1. استارت با درگیری لخت
  2. استارت از پیش درگیر

چگونگی خرید و انتخاب استارت خودرو

چگونگی خرید و انتخاب استارت خودرو

خرید و تهیه استارت خودرو از مراکز معتبر سبب می شود تا علاوه بر دریافت مشاوره تخصصی قبل از خرید، قطعه خریداری شده از اصالت و ضمانت نامه اصلی برخوردار باشد.

 

برای آگاهی از مهمترین مراکز فروش معتبر استارت خودرو بهتر است در ابتدا، جستجو و تحقیق کامل در بازار مربوط به صورت حضوری و اینترنتی داشته باشید. چراکه مراکز معتبر فروش به دلیل حسن نیت و ارائه خدمات عالی به مشتریان خود، از طریق بازخورد مثبت متقاضیان به بازار معرفی می گردند.

درخصوص استارت خودرو نیز، برند امکو و نمایندگی های مجاز و معتبر خود از جمله آریاگستر، جز این گونه مراکز بوده که براحتی میتوان علاوه بر دریافت قیمت های مقرون به صرفه و رقابتی، مشاوره تخصصی قبل از خرید و ضمانت نامه اصلی کالا را نیز دریافت کرد.

مشاهده محصولات امکو نمایندگی اتحادموتور در تهران: قیمت استارت نیسان

پخش عمده انواع استارت خودرو شرکت امکو در نمایندگی های مجاز و معتبر این برند در سراسر کشور صورت می پذیرد تا با توجه به گستردگی نمایندگی ها، کارگاه ها، مراکز تعمیر خودرو و ... براحتی به قطعات یدکی خودرو اصل همراه با ضمانت نامه دسترسی داشته باشند. جهت کسب قیمت فروش عمده انواع استارت خودرو شرکت امکو کافی است به یکی از نمایندگی های این برند معتبر مراجعه کرد. با توجه به اینکه عوامل مهمی چون: نوع استارت خودرو، نوع درگیری استارت خودرو و نوع خودرو تعیین کننده قیمت انواع استارت خودرو شرکت امکو هستند و از سویی جهت انتخاب و خرید انواع استارت باید به نکات فوق‌الذکر نیز توجه کرد تا بتوان قطعه کاربردی و مهم خودرو را به درستی تهیه نمود.

بازرگانی آریا گستر نیز مجموعه ای تجاری است که در زمینه تهیه، فروش و توزیع انواع قطعات یدکی خودرو از جمله استارت به صورت گسترده در سراسر کشور در حال فعالیت است. همچنین با توجه به تلاش های روزافزون و پیشرفت در ارائه خدمات، موفق به اخذ نمایندگی فروش و پخش محصولات شرکت های تولیدی معتبری نظیر امکو گردیده است. شما با مراجعه به سایت آریا گستر میتوانید انواع استارت خودرو را با نام امکو مشاهده و خریداری نمایید.

برچسب ها:

رپرتاژ
user-img

نویسنده :

رپرتاژ

comments 0 1401/8/19
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
مطالب مرتبط