icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو آغاز فروش خودرو ویژه ۲۰ سالگی مدیران خودرو از ۲۹خرداد

آغاز فروش خودرو ویژه ۲۰ سالگی مدیران خودرو از ۲۹خرداد

مدیران خودرو به مناسبت بیستمین سال فعالیتش از فردا ۲۹ خردادماه، فروش نسخه تولید محدود تیگو۵ توربو را با قیمت ۷۹۰ میلیون تومان آغاز می کند.

شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"مدیران خودرو در نظر دارد تا تنها 240 عدد از این نسخه را به تولید برساند و به همین جهت این محصول یک نسخه تولید محدود خواهد بود که حدود 38 میلیون تومان از نسخه استاندارد تنفس طبیعی گرانتر است. همچنین احتمالا پس از عرضه این مدل تولید محدود که نماد های ظاهری مانند خطوط قرمز و نماد 20 سالگی مدیران خودرو را دارد، نسخه توربو تیگو5 به صورت استاندارد نیز عرضه خواهد شد.

تیگو5 توربو ویژه بیست سالگی مدیران خودروبا پیشرانه 1.5 لیتری توربو با حداکثر توان 147 اسب بخار و حداکثر گشتاور 210 نیوتون متری در کنار نسخه ارتقاء یافته گیربکس CVT که نسبتا مشابه گیربکس آریزو6 است عرضه می شود و قابلیت تعویض دستی 9 سرعته را دارد.
همچنین از دیگر تغییرات این مدل می توان به تغییر سیستم کمکی فرمان از هیدرولیک به برقی در کنار امکاناتی نظیر سانروف، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوکاناله، گرم کن صندلی های جلو، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب، صندلی برقی راننده، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری ESP ، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی و ... اشاره کرد.

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب