icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو برندگان قرعه‌کشی ۷ محصول فروش فوق‌العاده سایپا مشخص شدند

برندگان قرعه‌کشی ۷ محصول فروش فوق‌العاده سایپا مشخص شدند

برندگان قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده هفت محصول سایپا که روز گذشته برگزار شده بود، پس از تایید نهایی توسط نهادهای نظارتی در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر شد.

سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-اسامی برندگان قرعه کشی هفت محصول سایپا شامل سایپا 151، دو مدل تیبا و 4 مدل وانت نیسان، از اینجا قابل مشاهده است.

برپایه این گزارش، در طرح فروش سایپا 452 هزار و 942 نفر شرکت کردند که 443 هزار و 10 نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده سایپا در این طرح فروش هفت هزار خودرو بود و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه‌کشی باشد، هفت هزار نفر دیگر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شدند.

در این طرح 500 دستگاه خودرو تیبا صندوق‌دار عرضه شد، علاوه بر آن دو هزار دستگاه تیبا2، 500 دستگاه سایپا 151 (وانت پراید)، 500 دستگاه نیسان تک‌سوز، یک‌هزار دستگاه نیسان تک‌سوز آپشنال، دو هزار و 200 دستگاه نیسان دوگانه‌سوز و 300 دستگاه نیسان تک‌سوز با لاسیتک رادیال نیز عرضه شد.

گروه خودروسازی سایپا برای برای منتخبان طرح فروش فوق‌العاده پیامک ارسال می‌کند، اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت‌نام‌کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، برپایه آمارهای سامانه کدال، گروه صنعتی سایپا موفق شد در هفت ماهه امسال 188 هزار و 271 دستگاه خودرو شامل 50 هزار و 413 دستگاه خودرو در خانواده پراید، 121 هزار و 537 دستگاه در خانوادگی تیبا، 10 دستگاه سراتو، 13 دستگاه آریو و 16 هزار و 298 دستگاه وانت 151 تولید کند.

23 هزار و 798 دستگاه از خودروهای یاد شده مربوط به آمار مهرماه این شرکت است.

برچسب ها:

قرعه کشی سایپا
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب