icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تداوم گرانی خودرو به دلیل عرضه قطره چکانی خودروسازان

تداوم گرانی خودرو به دلیل عرضه قطره چکانی خودروسازان

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزایش قیمت خودرو را ناشی از عرضه قطره چکانی خودروسازان دانست و گفت: اگر خودروهای کف پارکینگ خودروسازان تکمیل و به بازار عرضه شود، می‌تواند بخشی از التهاب بازار را کاهش دهد زیرا براساس گزارش‌های ارائه شده حدود ۱۷۰ هزار دستگاه خودرو در پارکینگ خودروسازان موجود است.

یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-سیدجواد حسینی کیا درباره افزایش قیمت خودرو در بازار، گفت: از آنجا که عرضه و تقاضا در بازار خودرو متناسب نیست، در صورتی که واردات مدیریت شده خودرو صورت نگیرد، روند افزایش قیمت خودرو ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم نسقر در مجلس شورای اسلامی افزود: خودروسازان ادعا می‌کنند که زیان‌ده هستند و تولید خودرو با قیمت‌های کنونی برای آنها زیان دارد بنابراین کم تولید می‌کنند در واقع تولید و عرضه کم خودرو موجب افزایش قیمت در بازار شده است.

وی راهکار تنظیم بازار را واردات محدود خودرو دانست و اضافه کرد: در هفته گذشته تعدادی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام جلسه‌ای داشتیم و بر ضرورت واردات مدیریت شده خودرو برای ساماندهی بازار تاکید کردیم؛ برای تنظیم بازار در شرایط فعلی چاره‌ای جز واردات مدیریت شده خودرو وجود ندارد و باید به تحقق این مهم کمک شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزایش قیمت خودرو را ناشی از عرضه قطره چکانی خودروسازان دانست و ادامه داد: اگر خودروهای کف پارکینگ خودروسازان تکمیل و به بازار عرضه شود، می‌تواند بخشی از التهاب بازار را کاهش دهد زیرا براساس گزارش‌های ارائه شده حدود 170 هزار دستگاه خودرو در پارکینگ خودروسازان موجود است.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: نهادهای نظارتی باید با جدیت موضوع خودروهای کف پارکینگ خودروسازان را پیگیری کنند تا این شرکت‌ها خودروها را تکمیل و به بازار عرضه کنند.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب