icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو توضیحات کارمانیا در زمینه تولید محصولات کیتون در ایران

توضیحات کارمانیا در زمینه تولید محصولات کیتون در ایران

در پی انتشار خبری در زمینه ورود برند کیتون به ایران و معرفی یک شرکت به عنوان نماینده رسمی کیتون در ایران ، شرکت کارمانیا که پیشتر وعده عرضه دو محصول کیتون را داده بود توضیحاتی را برای  ارسال کرده است که در ادامه به اطلاع شما می رسد :

چهارشنبه ۰۲ تیر ۱۴۰۰ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"

با عرض سلام و احترام

به اطلاع مخاطبین گرامی می رساند:
پیرو اخبار منتشر شده و حواشی پیش آمده پیرامون کمپانی کیتون موتور در امر تولید خودروی پیکاپ و نیز شاسی بلند V60، شرکت خودروسازی کارمانیا وظیفه خود دانسته تا پاره ای از مسائل را شفاف سازی نماید.
شرکت خودروسازی کارمانیا چندی پیش به عنوان نماینده و عرضه کننده انحصاری دو خودروی V60 و EX80 موفق به عقد قرارداد با شرکت کیتون موتور (Keyton Motor) شده که به زودی شاهد حضور نمونه های محصولات ذکر شده در ایران از سوی این شرکت خواهیم بود.
شایان ذکر است، تمامی مستندات و مدارک لازم جهت اثبات این ادعا نیز موجود است که آن دسته از اسناد که با توجه به شرایط کنونی قابل انتشار است، در اختیار رسانه های مخاطب قرار خواهد گرفت. 
از اصحاب رسانه تقاضا داریم تا پذیرش هرگونه ادعا پیرامون این موضوع را ابتدا منوط به ارائه مدارک قابل قبول از سوی طرفین دانسته و پس از کسب اطمینان از صحت موارد اعلام شده، نسبت به انتشار آن اقدام نمایند.
با تشکر
روابط عمومی شرکت خودروسازی کارمانیا

 

جوابیه کرمان موتور

برچسب ها:

اطلاعیه
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب