icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو جزئیات مراحل ثبت نام خودرو در طرح جدید فروش فوق‌العاده

جزئیات مراحل ثبت نام خودرو در طرح جدید فروش فوق‌العاده

مرکز ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا با انتشار دومین اطلاعیه خود، مراحل ثبت‌نام خودرو در طرح جدید فروش فوق العاده را تشریح کرد.

یکشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-براساس این اطلاعیه مراحل ثبت‌نام برای خرید محصولات گروه خودروسازی سایپا در طرح فروش فوق العاده به شرح زیر است:

۱- اگر شرایط ۱۰ گانه خرید خودرو (ذکر شده در اطلاعیه شماره یک) را دارید، ابتدا به سایت اِمتا به آدرس اینترنتی www.ecsw.ir مراجعه کنید.

۲- با وارد کردن شماره تلفن همراه و سایر مشخصات شخصی مانند کدملی و سال تولد، کد احراز هویت برای متقاضی پیامک می شود، دقت داشته باشید که شماره تلفن همراه لزوما باید به نام فرد ثبت شده باشد.

۳- با ثبت نام در سایت اِمتا و احراز هویت (با داشتن نام کاربری و رمز عبور) امکان پیش ثبت نام در سایت فروش سایپا را پیدا خواهید کرد.

۴- بعد از پیش ثبت نام در سایت فروش حداکثر ۱۰ روز زمان نیاز است تا اطلاعات داده شده به روزآوری شود.

۵- پس از آنکه به روزآوری و صحت‌سنجی اطلاعات وارد شده انجام و شرایط متقاضی برای ثبت نام خودرو تائید شد، امکان ثبت نام اصلی در سایت شرکت های خودروسازی فراهم می شود.

۶- تمام متقاضیانی که امکان خرید خودرو را پیدا کرده اند، به مدت یک هفته فرصت دارند تا با مراجعه به سایت، خودرو مورد نظر خود را انتخاب کرده و ۵۰ درصد وجه آن را واریز کنند.

۷- بعد از پایان مهلت ثبت نام، قرعه‌کشی با حضور نمایندگانی از وزارت صمت و نهادهای نظارتی و به صورت نرم افزاری برگزار می شود و اسامی منتخبین این قرعه‌کشی به صورت عمومی اعلام خواهد شد.

۸- برگزیدگان قرعه کشی یک هفته پس از اعلام نتایج فرصت دارند تا ۵۰ درصد باقیمانده قیمت خودرو را واریز و ثبت نام خود را کامل کنند. خودروهای این افراد در یک بازه (حداکثر) سه ماهه تحویل خواهد شد.

۹- مبلغ پرداختی سایر ثبت‌نام‌کنندگان (که در قرعه کشی برنده نشده‌اند) طی یک هفته به حساب آنها برگردانده خواهد شد و این فرصت را دارند تا در طرح‌های فروش بعدی ثبت نام کنند

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب